Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Mam problem z iskrą w oplu corsie b autko normalnie jechało w pewnym momencie zgasło i nie chce odpalić najpierw była mała iskra a póżniej zanikła całkiem co mam zrobić poprawiłam orta a poza tym zawiadamiam, że istnieją znaki interpunkcyjne :wesoly:/Niedźwiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Na poczatek sprawdzic czy cewka daje iskre, jezeli tak to wyczyscis kopulke i palec. Czesta przyczyna takiego zachowania moga byc przewody WN.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Co robić? Moze jako nowy uzytkownik forum przywitać się z wszystkimi?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam wszystkich na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 co mam zrobić a moze tak napisać co to za silnik, bo nie każdy ma kopułkę i palec.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jest to silnik 1.2 8 zaworowy 1996 rok produkcji z instalacją gazową   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jest to silnik 1.2 8 zaworowy 1996 rok produkcji z instalacją gazową Silnik 1.2 może mieć kopułkę albo DIS'a (taką czarną kostkę zamiast apartu zapłonowego). Sprawdź i napisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 mam normalna kopułke na aparacie zapłonowym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 ja mam korse 1.4 8 zaworow i tez mialem podobny problem tyle ze czasem iskra sie pojawiala , okazalo sie ze pales sie upalil ale wewnatrz, tak ze golym okiem nie bylo widac dopiero miernkiem. Zalecam wymiane kopulki i palca u mnie pomoglo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 wymieniłem kopułke oraz palec i problem ustąpił ale teraz pojawił sie inny problem nie mam ładowania na wyjściu z alternatora jest tylko 3 volty a tydzień temu wymieniłem szczotkotrzymacz z regulatorem napiecia i jak przekręcam stacyjke to sie nie pali kontrolka od ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.