Skocz do zawartości

Problem z mocą czy ten typ tak ma ?


Gość PoLi1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PoLi1990

Witam. Od niedawna stałem sie posiadaczem astry h kombi 2008 z silnikiem 1.6 116Km - Z16XER. Troche pojezdziłem i doszedłem do wniosku ze jak na 116km to wolno jezdzi i sie zbiera, krótko mówiąć muli go. Co jest tego powodem ? czy po prostu ten silnik taki jest ? Miałem długi czas doczynienia z astra f 1,4 - 60Km i bym powiedział ze nawet lepiej sie zbiera nić ten 115Km. Pewnie coś jest nie tak. Prosze o info

Edytowane przez PoLi1990

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

polecalbym Ci sparwdzic wage obu aut.... itd. Stare samochody z lat 90tych byly o 50% lzejsze i ta moc byla "prawdziwa"...

Z drugiej jednak strony, sprawdzilbym na Twoim miejscu klapy zawirowan ktore wystepuje w kolektorze dolotowym w tym silniku. Ale nie sadze zeby to mialo wplyw . W nie samych klapach zazwyczaj twki problem ale w sterowaniu nimi...jest tam taki potecjometr ktory sie psuje...

Jesli nie masz bledu zadnego to chyba ten typ tak ma...

 

p.s. kiedys jechalem astra h z tym samym silnikiem ale w nadwoziu hatchback. I tez mi sie wydawalo ze auta nie jedzie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PoLi1990

błędów nie ma, podpinany byl pod komputer i nic, metoda gaz hamulec tez nic nie wykazało... wiec nie wiem... Ale na 140km/h to trzeba troche go pożyłować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość romantyr

Może masz ''zamulony''motor(silnik).Jeźdisz na krótkich odcinkach itd.Jak masz możliwość to ''odżałuj''kilka złotych i ''przegoń'' Astrę na drodze ekspresowej,albo autostradzie.

Edytowane przez romantyr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik tak ma. Sprawia wrażenie ociężałego, w dolnym zakresie obrotów kompletnie nic się nie dzieje. Coś tam zaczyna się dziać od 4.000 obr. Taki jego urok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

Chodzi jak trzydziestoletni diesel - zawory w pierwszym rzędzie do regulacji.. a jakaś hamownia może ?? Sprawdzić ile ma tych kucyków faktycznie..

Ale kombi waży ponad 1,5 tony czyli tych kucyków i niutków(150) jest mało.. Tutaj dopiero Z20LEL/LER by sobie radził z rozpędzaniem..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PoLi1990

nagram jak moja jednostka pracuje bo to tylko przykładowy filmik, dzisiaj byłem pojeździć po szybkiej trasie i 140-150km to max co wyciągnie o.O dziwne nie... ?

ile taka regulacja zaworów kosztuje +/- ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO razem z częściami 900-2000zł zależnie od tego, ile szklanek trzeba wymienić. 1 popychacz ok. 100zł.

Wątpię, aby zwykły warsztat się tego podjął. Spotkałem bardzo sympatycznego Pana, któremu 2 dobrej klasy warsztaty odmówiły, więc zmuszony był przyjechać do naszej ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności