Skocz do zawartości

GAZ LPG PRZY SILNIKU C20XE


Gość tomasz260987

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomasz260987

Witam pisze na forum calibry ponieważ posiadam corse b, której silnik zmienilem na kultowe c20xe z calibry 2 lata temu. Corsa posiadała instalacje gazowa 1 generacji lecz nie podłączałem jej do c20xe i cały czas jeździłem na benzynie. Poł roku temu postanowiłem podłączyć instalacje kupiłem na allegro reduktor lovato do 190 km i mikser, który umieściłem w rurze dolotowej wyregulowałem i jeździłem tak pół roku lecz drażniło mnie to ze auto nie miało już tych osiągów co wcześniej poprzez mikser, którego zwężka miała 32mm czyli polowa była zablokowana a o benzynie to już wogole nie było mowy. Udało mi się nabyć ostatnio mikser dedykowany do tego silnika (załączam zdjęcie w załączniku) posiada on dwa palniki jeden o średnicy 42mm a drugi 18mm wiec jest już prawie jak oryginał. Wychodzą z niego dwa króćce jeden to zasilanie gazu a drugi to kompensacja, która zaślepilem gdyż mój reduktor jej nie obsługuje i wyczytałem ze nie jest ona potrzebna. po zamontowaniu auto odpala chodzi na wolnych obrotach lecz nie wkręci się na wysokie obroty strasznie się dławi i regulacja nic nie pomaga i nie mam pojęcia co jest grane. Znawców tematu bardzo prosiłbym o pomoc aha i proszę nie pisać ze tylko sekwencja do tego silnika gdyż mnie na nia nie stać, a wiem ze na tym mikserze powinno dobrze śmigać bo kuzyn kiedyś miał calibre na takim gazie i nie narzekał. Dodaje jeszcze zdjęcie jak to u mnie wygląda pod maska.

post-43537-0-84352500-1401865404_thumb.jpg

post-43537-0-53160000-1401866981_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego silnika to tylko BLOS.

Brat mial astre gsi c20xe...po wyregulowaniu z analizatorem spalin w rurze auto jezdzilo tak samo jak na benzynie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego silnika to tylko BLOS.

Brat mial astre gsi c20xe...po wyregulowaniu z analizatorem spalin w rurze auto jezdzilo tak samo jak na benzynie...

Z którym nie ma prawa przejść przeglądu. Jeśli to wielopunkt to załóż dobrą sekwencję z wydajnym reduktorem i dobrymi wtryskami i różnicy z mocy nie będzie zauważalnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności