Skocz do zawartości

Corsa B 1.0 1997r Problemy na zimnym silniku


Gość Raphael6320

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wymieniony został przepływomierz ale na jaki? ważne bo jak tańszy zamiennik to problem nie zostanie w taki sposób rozwiązany!

sonda lambda nie potrzebnie wymieniona bo nie w niej był i jest problem mimo że błąd tak zasugerował!, Do sprawdzenia i wyczyszczenia zawór recyrkulacji spalin EGR!! koszt nowego 600zł, o ile jest sprawny a wydaję się że jest, należy go zdemontować i dobrze wyczyścić!, potem można profilaktycznie zaślepić zawór i mięc spokój z ustrojstwem na wieki o ile uszczelka zostanie zamontowana z materiału elastycznego i odpornego na wysokie temperatury czyli materiału termoizolacyjnego

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz lecieć na komputer... ja u siebie miałem podobny problem i już go zwalczyłem. zresetuj błędy przez odcięcie klamry od akumulatora na jakąś minutę później jedź do momentu wstąpienia błędu. i sprawdź sam w domu co ci wyjdzie http://www.corsa.dhs.org/form_ArticleShow.aspx?aid=6
u mnie wyszło że uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Edytowane przez Bercik95

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale czy gdyby pompa była słaba owe objawy nie przechodziłyby po 2 minutach .. ?
Tak , bo po pierwsze silnik na ssaniu pobiera wiecej paliwa , a po drugie przewody paliwowe sa puste na zimnym silniku i pewnie lekko zapowietrzone więc paliwo dłuzej dociera do wtrysków i pompa musi wydajniej pracować .

 

 

Nie musisz lecieć na komputer... ja u siebie miałem podobny problem i już go zwalczyłem. zresetuj błędy przez odcięcie klamry od akumulatora na jakąś minutę później jedź do momentu wstąpienia błędu. i sprawdź sam w domu co ci wyjdzie http://www.corsa.dhs...Show.aspx?aid=6
Obawiam się , że ta metoda nie sprawdzi sie w corsie 1,0 12V .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , bo po pierwsze silnik na ssaniu pobiera wiecej paliwa , a po drugie przewody paliwowe sa puste na zimnym silniku i pewnie lekko zapowietrzone więc paliwo dłuzej dociera do wtrysków i pompa musi wydajniej pracować .

 

 

Obawiam się , że ta metoda nie sprawdzi sie w corsie 1,0 12V .

 

Nie wiem u mnie się sprawdziła ta metoda i samochód chodzi jak zegareczek tylko że ja mam 1.2 v8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Benyslaw 88

Witam mam ten sam problem i to ten sam silnik czyli 1.0 12v eco tec ... czy jak mu tam :) wymienione filtry oraz świece czujnik temperatury wody oraz przepływomierz i czujnik położenia wału . Sytuacja wygląda tak . Rano silnik odpala wkręca się na 1600 obrotów ... utrzymuje się około 10-20 sek a później spada poniżej 1 tyś obrotów i gaśnie ... oczywiście jak trzymam nogę na gazie to samochód ok chodzi po około 5 minutach ( rozgrzanie silnika ) sytacja się uspokaja i silnik utrzymuje obroty . Lubi natomiast spaść z obrotów np podczas podjeżdzania pod skrzyżowanie widzę iż spadają one do minim i często auto gaśnie . odpala bez problemu i jedzie dalej . 2 mechaników było widziało " pan se z tym na złom jedzie " owszem czek się zapala ale tylko np ze zjazdu z górki na biegu bez gazu i gaśnie czek .... ratujcie bo już nie mam pomysłu a moja kobieta jeździ tym samochodem . I ciągle słysze że chce nowy ...


Zrobjeszcze reset po wymienie czujnika. Niech nowe mapy sobie zrobi paliwowe.

Przy każdej wymienia czujnika trzeba odłączać klemy ?? Na jaki okres 1 minutę 1 H ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem czek się zapala ale tylko np ze zjazdu z górki na biegu bez gazu i gaśnie czek .... ratujcie bo już nie mam pomysłu a moja kobieta jeździ tym samochodem

 

I co jak się zapala to niech się zapala?Masz fajne podejście do motoryzacji a i do bezpieczeństwa swojej żony też.Gdybyś się pokwapił przeczytać jakąkolwiek instrukcję samochodu to doczytałbyś że gdy się zapala to się jedzie odczytać błędy aby wiedzieć co się zepsuło.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michas8802

jak ci sie zapala check przy dojeżdżaniu to masz przepływomierz do niczego jaki kupiłeś ? najlepiej kupić oryginalnego boscha na szrocie za około 100 zł. i pytanie ile paliwa masz w baku ? ja mam taka corse miałem te same problemy i po prostu raz się spiąłem zatankowałem za 150 teraz tylko dolewam i nie mam problemów z szarpaniem. ten silnik nie lubi małej ilości paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności