Skocz do zawartości

CORSA C 2005 po wymianie łańcucha, a jakby nic nie zrobione


PermBan

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj syn z kolegą (mechanikiem) wymienili łąńcuszek rozrządu, bo był niesamowicie głośny - poprzedni właściciel mówił, że wymieniał, ale nie wierzyłem i doradziłem wymianę.

Po całym dniu okazuje się, że jak hałas był, tak jest nadal (podobny przypadek ) Podpowiedzcie proszę co się dzieje. Dlaczego nadal słychać łańcuch?

Ów mechanik powiedział, że to słaba pompa oleju. To czemu nie świeci kontrolka ciśnienia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź!

Prawdopodobnie komplet, byłoby raczej niedorzecznością wymieniać TYLKO łańcuch będąc już w środku.

Jeśli czegoś więcej się dowiem natychmiast poinformuję.

Samego mnie ten przypadek ciekawi - jestem starej daty mechanikiem, ale syn uniósł się honorem :<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak zdiagnozujesz usterkę z Youtube? bo dźwięk jest dokładnie taki sam. Miałem uniesioną maskę i do niczego więcej niż do samego łańcucha bym się sam nie "przyczepił". Benzyniak, a jakby dizel. :hyhy:

Ja rozumiem nawet pomyłki, ale żeby dwóch pomyliło się w jednakowy sposób? bo uważam, że ze względu na ten przeraźliwy "klank" poprzednik się corsy pozbył.

Edytowane przez PermBan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś zostawił wylatane koła albo umierający napinacz, to sam nowy łańcuch guzik da. Wymieniać się powinno: łańcuch+koła+ślizgi+napinacz. Oczywiście nowa uszczelka pod pokrywę zaworów, pokrywę rozrządu i pompę wody.

Jak wałki były odkryte, to od razu trzeba było dokładnie sprawdzić stan krzywek a w razie podejrzeń zdjąć wałki i zobaczyć popychacze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie DZIĘKI za wszelkie info - dzięki za już i proszę o jeszcze :prosze:

Jak już wcześniej wspomniałem - jeśli dowiem się czegoś konkretnego, to naturalnie niezwłocznie poinformuję.

Jednak nie sądzę, żeby wymieniono jedynie łańcuch, ponieważ w (większości przypadków w UK, bo tu mieszkam) sprzedaje się komplety wraz z kołami i uszczelniaczem na wał to też nie uważam, żeby ot tak sobie wymienili TYLKO łańcuch pozostawiając pozostałe nowe elementy w woreczku. Jak już wcześniej wspominałem syn robił to wszystko z mechanikiem i o ile sam mógłby wpaść na taki pomysł - to raczej mało prawdopodobne, żeby mechanik się na to zgodził. Tym bardziej, że to godzi w jego reputację.

---------------------------------

Wymieniony został KOMPLET: ślizgi, koła, łańcuch, uszczelniacz, naciągacz, uszczelki.

Mechanik miał blokadę i ustawiono na znakach.

Jakie sugestie ?

Edytowane przez PermBan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura silnika niema znaczenia ( w tym sensie, że czy zimny, czy ciepły), a "klepanie" cichnie po 2-3 sekundach od odpalenia silnika.

Ale na tyle ciągle denerwujący, że piszę tu na forum.

Olej NO NAME, dość czysty, ledwie przyszarzały.

Edytowane przez PermBan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności