Skocz do zawartości

CORSA C 2005 po wymianie łańcucha, a jakby nic nie zrobione


PermBan

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj syn z kolegą (mechanikiem) wymienili łąńcuszek rozrządu, bo był niesamowicie głośny - poprzedni właściciel mówił, że wymieniał, ale nie wierzyłem i doradziłem wymianę.

Po całym dniu okazuje się, że jak hałas był, tak jest nadal (podobny przypadek ) Podpowiedzcie proszę co się dzieje. Dlaczego nadal słychać łańcuch?

Ów mechanik powiedział, że to słaba pompa oleju. To czemu nie świeci kontrolka ciśnienia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź!

Prawdopodobnie komplet, byłoby raczej niedorzecznością wymieniać TYLKO łańcuch będąc już w środku.

Jeśli czegoś więcej się dowiem natychmiast poinformuję.

Samego mnie ten przypadek ciekawi - jestem starej daty mechanikiem, ale syn uniósł się honorem :<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak zdiagnozujesz usterkę z Youtube? bo dźwięk jest dokładnie taki sam. Miałem uniesioną maskę i do niczego więcej niż do samego łańcucha bym się sam nie "przyczepił". Benzyniak, a jakby dizel. :hyhy:

Ja rozumiem nawet pomyłki, ale żeby dwóch pomyliło się w jednakowy sposób? bo uważam, że ze względu na ten przeraźliwy "klank" poprzednik się corsy pozbył.

Edytowane przez PermBan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś zostawił wylatane koła albo umierający napinacz, to sam nowy łańcuch guzik da. Wymieniać się powinno: łańcuch+koła+ślizgi+napinacz. Oczywiście nowa uszczelka pod pokrywę zaworów, pokrywę rozrządu i pompę wody.

Jak wałki były odkryte, to od razu trzeba było dokładnie sprawdzić stan krzywek a w razie podejrzeń zdjąć wałki i zobaczyć popychacze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie DZIĘKI za wszelkie info - dzięki za już i proszę o jeszcze :prosze:

Jak już wcześniej wspomniałem - jeśli dowiem się czegoś konkretnego, to naturalnie niezwłocznie poinformuję.