Skocz do zawartości

CORSA C 2005 po wymianie łańcucha, a jakby nic nie zrobione


PermBan

Rekomendowane odpowiedzi

Więc nie jest to sprawa rozrządu .

Opcje są takie :

- silnik pracuje na kiepskim oleju bądź jest go za mało ,

- pada pompa oleju ,

- zatkane kanały olejowe nagarem ,

- nawala hydraulika górnej części silnika .

Obstawiam ostatnią opcję .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie trochę zasmuciłeś - tak naprawdę to czekałem, aż ktoś potwierdzi moje i mechaniora obawy.

ALE CZEMU NIE ŚWIECI KONTROLKA OLEJU ??

Zrobię chyba to samo co we fiaciku i opisałem w innym wątku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

Nie to żebym straszył....

U znajomej też było słychać "dziwny" klekot dosłownie przez 2sekundy po odpaleniu.

Jej to "nie przeszkadzało"....

Zresztą sam myślałem, że to tylko popychacze.

Aż tu pewnej "pięknej" niedzieli przy redukcji biegu było "bum" i dziurka w bloku.... :devil:

I już szukała drugiego silnika na wymianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zrobię chyba to samo co we fiaciku i opisałem w innym wątku.

To jest silnik fiatowy więc może pomoże też taka modyfikacja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś ciśnienie oleju?

OP-COM "twierdził" że ciśnienie zbyt niskie, ale niczym więcej nie sprawdzałem/potwierdzałem - DZIĘKI.

 

Spieszę donieść szanownej Gawiedzi co było GŁÓWNYM problemem.

 

1.problem:

 

Zauważcie proszę jaka jest konstrukcja "dekielka" od smoka! - zawinięty kołnierz do wewnątrz.

75e7d6d0035e63cdm.jpg

 

Raz zassane śmieci NIGDY więcej się już do miski ze smoka się nie wydostają i nie możemy ich usunąć wraz ze zużytym olejem!!

Zastanawiam się jaki konstruktorom przyświecał cel montowania takiej "dyszy" :mur:

Moim zdaniem CHAMSTWO!! na resorach.

A co za tym idzie smok systematycznie się zatyka, aż traci przepustowość całkowicie.

W rezultacie silnik jest niesmarowany, bądź niedosmarowany, a pompa jakiejkolwiek nie była by wydajności, to sobie z zapchanym filtrem NIE poradzi.

Tak wiec ZANIM komuś doradzimy zmianę (kosztownego) łańcucha WARTO zdjąć miskę i zainteresować się tym co znajdziemy wewnątrz niej.

 

2.problem:

76491d758c2400dcm.jpg

Zerwany gwint w bloku silnika ma obu śrubach :shock:

Pomiędzy miską, uszczelką a blokiem powstała szczelina, przez co pompa olejowa musiała walczyć z "lewym powietrzem".

 

ps.

Proszę przytrzymać CTRL(control) i za duże zdjęcia pomniejszyć sobie rolką myszy - wyszły mi troszkę za duże - SORRY.

 

ps.1

proponuję podpiąć.

Edytowane przez PermBan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności