Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Strzał w silniku, nie odpala

2.5 125kW 24V C25XE/X25XE c25xe opel calibra nieodpala

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Trucha

Trucha
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:C25XE 2.5 V6 170km
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 lipiec 2014 - 08:46

Witam serdecznie. Posiadam calibrę z 96r po swapie z 2.0 EcoTec na C25XE. Od niedzieli mogłem w końcu odebrać ją od mechanika i wyjechać na polskie drogi. Wczoraj niestety cali zgasła podczas jazdy i strzeliło coś w silniku, w dodatku podczas przekręcenia kluczyka, rozrusznik nie może załapać. Dodam, że pasek rozrządu oraz pompy jest na swoim miejscu. Co może jej dolegać? Z góry dziękuje za pomoc.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Kacper

Kacper

    Nocny duch

  • Administrator
  • 16399 postów
  • Lokalizacjaco.Tipperary
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE
  • Nadwozie:MPV
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 lipiec 2014 - 11:55

Ten pasek co widziałeś to zapewne pasek osprzętu, jest nim napędzana też pompa wody.

Pasek rozrządu jest pod osłonami.

Ale szukasz w dobrym kierunku, najpierw sprawdzenie rozrządu.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Trucha

Trucha
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:C25XE 2.5 V6 170km
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 lipiec 2014 - 10:39

Tak, ściągnąłem tą pokrywę i pasek nie pękł, ale za to koło od rozrządu popękało i rozsypało się w drobny mak, mam nadzieję, że nic dalej nie uszkodziło, muszę wymienić pasek oraz koło :)


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   Olaola1

Olaola1

    Ola

  • Pani z Pejczykiem
  • 10384 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Model:Opel Sintra
  • Inna marka:Dodge Durango 4x4
  • Silnik:5.7 V8 Hemi 355KM
  • Nadwozie:Suv
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 lipiec 2014 - 14:58

To dobrze że została ci chociaż ta nadzieja. Ja bym była ostrożna z tym optymizmem.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   harnas1515

harnas1515

    Jacenty

  • Forumowicz
  • 9814 postów
  • LokalizacjaBełchatów
  • Model:Opel Sintra
  • Inna marka:Mondeo V6
  • Silnik:2,2 141KM
    3,0 V6 201KM
  • Nadwozie:"Luiza" "Leonora"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 lipiec 2014 - 16:18

Jeśli nawet tloki całe, to głowice napewno nie. Zawory pogiete na 99%. No i jak dostał tłok to siła została przeniesiona na panewki. Więc teraz pytanie kto uszkodził koło. Czy mechanik zmieniał rozrząd ? Może być bardzo niewesoło...
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 5325 postów
  • LokalizacjaRuda Śląska
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 19 lipiec 2014 - 17:52

Jak rozrząd się wykrzaczył, to do zdjęcia obie głowice. Zapewne obie dostały, z reguły zgięty zawór = połamana prowadnica = konieczność wymiany. Taniej wyjdzie kupić głowice i dać do planowania.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   grzegorzyk

grzegorzyk
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:nie
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 22 lipiec 2014 - 14:28

Albo powrót do starego motoru  :niepewny:


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   pectore

pectore
  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.6 77 KW, 105 KM Benzyna
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 23 sierpień 2014 - 20:14

Albo kupic nowy motor :-) jeszcze taniej wyjdzie np do asterki 1.6 3000 zl z przebiegiem 1.5 tys km hehe to do twojego pewnie jeszcze taniej


Użytkownik pectore edytował ten post 23 sierpień 2014 - 20:14

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 2.5 125kW 24V C25XE/X25XE, c25xe, opel, calibra, nieodpala