Skocz do zawartości

silnik 1.7 cdti Z17DTH 101 kM ciężko pali gdy jest gorący


Gość tsek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Drodzy koledzy pomuzcie!!!!

 

Kupiem Merive z 2004 roku 1.7 CTDI na wtryskach denso i okazala sie moim przeklenstwem. Jak jest zimna po nocy pali cudownie jak przejade nia nie wazne ile kilometrow zagrzeje sie zgasze i chce ponownie odpalic niema takiej mozliwosci!!!!Chocbym krecil i krecil. Wczesniej jak tak krecilem bo chcialem na chama odpalic zepsulem jeden rozrusznik. Wiec wymienilem na kolejny. Zaprowadzilem auto do mechanika stalo u niego miesiac stwierdzil ze to musza byc wtryski na 100 % wiec zamuwilem ryzykujac wiele na allegro regenerowane zaplacilem za nie 2400 zl dzisiaj odebralem auto od mechanika szczesliwy ze jest naprawione zreszta on sam mnie zapewnial ze wszystko chodzi na dyk. Wziolem auto szczesliwy i pojechalem do domu zgasilem przed domem i zachwile chcialem znow odpalic by wprowadzic do garazu i znow problem ten SAM!!!! SZARPIE SILNIKIEM NIEDA SIE ODPALIC SAMOCHODU. Takie same objawy jak przed wymiana wtryskow.

 

JESTEM ZALAMANY BO WLOZYLEM JUZ W TO AUTO 5 TYSIECY ZLOTYCH I NIE MOGE JEZDZIC SAMOCHODEM!!!! Po zakupie w marcu tego roku wymienilem: oleje plyny tarcze hamulcowe klocki rozrzad rozrusznik i jeszcze jebla mi uszczelka pod glowica wiec i to naprawialem.Razem z wtryskami zaplacilem za wszystko 5 tysiecy zlotych. PROSZE POMUZCIE MI co moze byc przyczyna tej usterki bo juz mi rece opadaja :(:(:(:( jestem z malopolski kolo tarnowa moze ktos umie pomoc mojemu samochodowi. Uwazam ze mechanik ktory mi naprawia nie jest zly a moze ja sie myle. POMUZCIE DRODZY KOLEDZY FORUMOWICZE CO MAM ZROBIC GDZIE SZUKAC TEJ USTERKI. Co moge podpowiedziec mechanikowi zeby na co zwrucil uwage. Z powazaniem Piotr Czekam na wasza pomoc DZIEKUJE.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprawdził na Twoim miejscu pompę CR. W moim przypadku to ona była powodem ciężkiego odpalania na rozgrzanym silniku.

 

Przez etap wymiany wtrysków też przechodziłem bez rezultatów tak jak u Ciebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Drodzy koledzy musze zprostowac swojego posta i moze mi wkoncu pomozecie co jest grane. Wczesniej w swoim poscie pisalem ze samochod ciezko pali i ma z tym problem jednakze mechanik troche mnie sprostowal i powiedzial ze nie ciezko pali bo wkoncu odpala na goracym silniku. Tylko jego nietypowym objawem jest to ze na zimnym pali od przysłowiowego strzała a jak jest goracy to juz to zapalanie zmienia sie w koszmar bo musze bardzo dlugo krecic aby odpalic i jak odpala to strasznie ZARZUCA SILNIKIEM no wyobrazcie to sobie tak jakby jakichs wibracji dostawal. Pomuzcuie co to moze byc wymienilem jedna pare wtryskow i nic sprawdzilem sterownik silnika i nic. Zastanawiam sie jeszcze aby zalozyc inny komplet wtryskow moze to nadal przez wtryski. CO WY POWIECIE NA TO??? Mechanik mowi ze to napwno nie pompa CR. Choc nie byla sprawdzana ale jesli trzeba bedzie to dam ja do sprawdzenia prosze o pomoc.........

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem identyczny problem. Powód był banalny, a mianowicie uszczelka od filtra paliwa była uszkodzona co doprowadzało do ciągłego zapowietrzania się układu. Nowy oryginalny filtr rozwiązał sprawę.

 

Narazie działa, a objawy nie pojawiają się ponownie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was

 

Rozwiązałem w końcu problem który od dłuższego czasu doskwierał mojej Meriwie. Przypomnę problem. Polegał on na niefortunnym odpalaniu silnika po zagrzaniu. Po prostu zarzucało silnikiem i trzeba było długo kręcić aby odpalić.Długo siedziałem na necie gmerałem szperalem i wkoncu wyczytałem ze może to być sterownik silnika. Podsunąłem ta wiadomosc mechanikowi wypożyczył część ze złomu i autko odpala jak nowe w nim tkwił problem.

 

Kolejnym niestety problem który się ujawnił są falujące obroty silnika nie są one stale jednakże zdarzają się, Czy wiecie może czym one mogą być wywołane??? Dodam ze mechanik upiera się ze wtryski wiec kolejny raz bo już 4 wysłałem wtryski do pana który mi je sprzedał aby wkoncu wymienił mi na inny komplet bo może to rzeczywiście one powodują ten problem ale sam niewiem..... PROSZĘ POMÓŻCIE CZEKAM NA ODPOWIEDZI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

K

 

Witam was

 

Rozwiązałem w końcu problem który od dłuższego czasu doskwierał mojej Meriwie. Przypomnę problem. Polegał on na niefortunnym odpalaniu silnika po zagrzaniu. Po prostu zarzucało silnikiem i trzeba było długo kręcić aby odpalić.Długo siedziałem na necie gmerałem szperalem i wkoncu wyczytałem ze może to być sterownik silnika. Podsunąłem ta wiadomosc mechanikowi wypożyczył część ze złomu i autko odpala jak nowe w nim tkwił problem.

 

Kolejnym niestety problem który się ujawnił są falujące obroty silnika nie są one stale jednakże zdarzają się, Czy wiecie może czym one mogą być wywołane??? Dodam ze mechanik upiera się ze wtryski wiec kolejny raz bo już 4 wysłałem wtryski do pana który mi je sprzedał aby wkoncu wymienił mi na inny komplet bo może to rzeczywiście one powodują ten problem ale sam niewiem..... PROSZĘ POMÓŻCIE CZEKAM NA ODPOWIEDZI

Witam, popieram kolegów j/w przyjrzyj cie pompie CR a dokładniej jej zawór bo po tym co czytam to już wszystko wymieniłeś a to są typowe objawy uszkodzenia CR a najszybciej jej zaworu. Ja przerabiałem podobnie u siebie, wymiana wtrysków klepały jak szalone aż silnik nie miał 80 C wymieniłem i ... k...wa 2500 zł wydane w błoto dalej klepią do 80 C, falujące obroty i opiłki w ukł. paliwowym - diagnoza pompa CR ok 2000 zł lub zacierający się zawór, wymieniłem zawór za 300 zł i jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

WITAM!!! problemem bylo kolo dwumasowe wymienilem na nowe i gitara autko pali od strzala. Mam tylko jeszcze maly problem bo biegi ciezko wchodza i cos mechanik nabakiwal ze moze jak robili cos ze sprzeglem to dali za duza otuline i cos przyciera wiecie moze oco chodzi. Dodam ze samego sprzegla nie wymienialem tylko kolo dwu masowe.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności