Skocz do zawartości

spadek cisnienia sprezania na jednym tloku


mati11294

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie dla wtajemniczonych

wiemy jaki silnik 1.3 cdti jest ciasny ,ale mam plan ,tylko nie wiem czy wyjdzie .

Czy wyjmował ktos tłoka z korbowodem od spodu po demontażu misy olejowej i osłony wału

po odkręceniu korby na panewce bez ruszania podpory wału? i bez sciagania glowicy.

jest ciasno ale niech ktoś kto wie się wypowie czy tłok wyjdzie dołem czy nie?

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piernicze. Ludzie mają niezłe zajawki...

Wiesz, rozkmiń temat bo może remont silnika przez rurę wydechową da się zrobić?

:D

 

Weź to zrób po bożemu, a nie kombinuj jak koń pod górę, bo sie tak nie da.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kakaowy,po pierwsze jeśli chciałbyś tak to zrobić to musisz wyjąć wał korbowy.A żeby to zrobić,musisz wyjąć silnik albo skrzynię,ale nie słyszałem żeby ktokolwiek tak zrobił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej robota dla fachowców a nie amatorów-pasjonatów.

Bez urazy... tu na forum są ludzie pracujący w ASO, więc mają rozeznanie jak się tego typu naprawy przeprowadza.

Dla mnie osobiście amatorką trąci wyjmowanie tłoków od dołu. Czemu? A jak potem poskładasz silnik? Co z pierścieniami? Jak je wsadzisz w cylindry? Bo z pewnością nie tak łatwo i precyzyjnie jak od góry...

Takie kombinowanie to działanie na zasadzie "wytrę d*pę szkłem, to zaoszczędzę na papierze toaletowym". I tak i tak rozrząd trzeba rozpiąć. Trzeba wytargać z auta albo silnik albo skrzynię aby zdjąć wał korbowy. Roboty więcej, robota gorsza niż po bożemu od góry, robota nie zapewniająca gwarancji poprawności wykonania.

Nikt tu nic nie pisze, ale chciałem zwrócić uwagę, że podpory wału są chyba szersze od odległości między tulejami, czyż nie? Zatem tłoki młotkiem chcecie wybijać?

Tyle ode mnie z mojego punktu widzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie

zaczne od gory ,moze sie okaze ze dzwigienki popekaly ,ale czy to by moglo swiadczyc o niskim sprezaniu nie sadze SKONCZY SIE NA ZAWORZE ...

ale tak na marginesie sprezanie mam takie na zimnym

I=15

II=24

III=24

IV=24

 

WIECIE JAKIE MA B YC KSIAZKOWE?

 

no i na pierwszym wali jakby dzwigienka

tylko na obciazonym,najbaedziej na jalowym

po puszczeniu gazu cisza

na odpietym tez cisza

 

czy nieszczelny lub skrzywiony zawor bedzie klepal pod wplywem detonacj (ssamozaplonu on) :?:? :?:? w tym wypadku pod nizszym cisnieniem sprezania co zatym idzie inny

kat zaplonu

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności