Skocz do zawartości

1.3 CDTI nie odpala po wymianie kolektora


Gość bossmen

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :-)
Mam nie mały problem,ojciec ma Combo z 2008r. z silnikiem Z13DTJ ostatnio zaczął coś źle chodzić aż przestał wchodzić na obroty (nie reagował na gaz) stwierdzona dziura w kolektorze ssącym,po zdemontowaniu okazało sie że są aż 2 dziury w miejscu gdzie wchodzi rurka z EGR,są w niej otworki większe i mniejsze które sie po prostu zapchały nagarem ale 2 były drożne i w miejscu gdzie dmuchały wypaliło 2 dziury,kupiłem kolektor (używany) ale z takiego samego silnika i o takich samych numerach,oczywiście przed montarzem wszystko zostało wyczyszczone z nagarów,łącznie z EGR-em,po zamontowaniu wsztkiego auto nie chce chodzić,z trudem odpala i po 2-3 czasem 5 sekundach gaśnie,zapala sie przy tym pomarańczowa kontrolka samochodzika z kluczykiem,po podłączeniu pod komputer wyświetla sie tylko błąd :
-Czujnik ciśnienia filtra przeciwpyłkowego
-wysokie napięcie
-Stałe
Takie coś mie pokazuje, nie wiem co mu sie stało!

Edytowane przez bossmen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Czujnik ciśnienia filtra przeciwpyłkowego

 

 

Takiego błędu być nie może. Podejrzewam, że używasz słabego interfejsu i stąd przekłamania. Masz prawdopodobnie problem z filtrem DPF- sprawdź jeśli masz możliwość jego nasycenie.

Edytowane przez marcov

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Czujnik ciśnienia filtra przeciwpyłkowego

 

 

Takiego błędu być nie może. Podejrzewam, że używasz słabego interfejsu i stąd przekłamania. Masz prawdopodobnie problem z filtrem DPF- sprawdź jeśli masz możliwość jego nasycenie.

http://fotoo.pl//out.php?i=871264_20140905-200857.jpg

Tak to wygląda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1901 jest z czujnika DPF.

Filtr cząstek stałych... bo filtr przeciwpyłkowy to ten z klimy. Tłumaczenie błędu gorsze, niż google translator.

Albo trzeba wymienić ten czujnik, albo przy robocie ktoś to rozłączył. Wysokie napięcie świadczy o przerwie w obwodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1901 jest z czujnika DPF.

Filtr cząstek stałych... bo filtr przeciwpyłkowy to ten z klimy. Tłumaczenie błędu gorsze, niż google translator.

Albo trzeba wymienić ten czujnik, albo przy robocie ktoś to rozłączył. Wysokie napięcie świadczy o przerwie w obwodzie.

W którym miejscu się on znajduje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie objawy są dziwne,bo auto chodziło normalnie,kiedy został uszkodzony kolektor przestał reagować na gaz (chodził normalnie na wolnych obrotach) a teraz po wymianie kolektora nie chce chodzić w cale! co mnie bardzo dziwi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności