Skocz do zawartości

kopcenie i wyciek oleju


Gość avehades32

Rekomendowane odpowiedzi

Gość avehades32

Witam moj problem polega na tym ze zakupilem auto i z poczatku chodzilo dobrze po tygodniu zaowazylem spadek mocy ale kopa nadal ma na zimnym silniku przy uruchomieniu strasznie kopci na niebiesko potem przestaje silnik szybko sie nagrzewa ale nie przekracza temperatury 95 stopni jezeli na rogrzanym silniku rozpedze sie powyzej 100 km zaczyna mi go dlawic i strasznie zaczyna kopcic sie za nim musze zwolnic i zmniejszyc obroty wtedy mozna jechac normalnie bez kopcenia ale tylko do 70-80 km na godzine prosze o pomoc w czym problem co mam wymienic ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość avehades32

Jaki kolor dymu,szary?Niebieskawy?

olej kapie na dole ale jest tak zarzygane ze nie moge ogreslic z kad czy ze skrzyni czy silnika troche go ubywa a kopcenie koloru niebieskiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość avehades32

Niebieski dym to zawyczaj spalany olej.....Pilnuj stanu.

malo strasznie ubywa z tego co widze w zbiorniczku wyrownawczym niema oleju ale w okolicach dwoch pierwszych swiec widac lekkie zrzyganie i na dole w okolicach miski i skrzyni olej na bagnecie wydaje sie byc w pozadku dodam ze sam ostatnio wlalem doktora kiedy przy 100 km/h zaczol bardzo kopcic niewiem co mam sprawdzic zeby wiedziec jakie sa objawy czy to uszczelka czy pierscienie zaowazylem rowniez jakby wieksze spalanie benzyny ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli 1.2 8v to wytrzyj dokładnie okollice UPG i obserwuj czy nie wycieka olej z pod niej po lewj stronie(po stronie pasazera).Tam najczesciej cieknie,sam miałem wycieki w tym miejscu w 1.6 8 V.Obserwuj czy plynu chlodniczego nie ubywa.Ja na Twoim miejscu jezeli płynu nie ubywa i temp nie przegrzewa to bym obserwowal ewentalnie zmierzył kompresje.

Po co wlewałes doktora?

Edit

Jezeli płynu ubywa (teraz doczytałem)i nie ma wycieku to moze byc niestety UPG

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość avehades32

Jezeli 1.2 8v to wytrzyj dokładnie okollice UPG i obserwuj czy nie wycieka olej z pod niej po lewj stronie(po stronie pasazera).Tam najczesciej cieknie,sam miałem wycieki w tym miejscu w 1.6 8 V.Obserwuj czy plynu chlodniczego nie ubywa.Ja na Twoim miejscu jezeli płynu nie ubywa i temp nie przegrzewa to bym obserwowal ewentalnie zmierzył kompresje.

Po co wlewałes doktora?

Edit

Jezeli płynu ubywa (teraz doczytałem)i nie ma wycieku to moze byc niestety UPG

a czy to normalne ze olej przedostaje sie z pokrywy zaworo do monowtrysku mam go zarzyganego olejem a kod bledu wystepuje 45 zbyt bogata mieszanka ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość avehades32

lpg niewiem ale autronic niewiem czemu olej przedostaje sie przez ta rurke od oslony monowtrysku co jest polaczona z filtrem powietrza wyciek usuniety okazalo sie ze nie byla dokrecona miska olejowa i dekiel zaworow doleje jeszcze oleju i zobacze na trasie czy to kopcenie sie wruci bo niby teraz lepiej chodzi po dokreceniu tych nakretek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności