Skocz do zawartości

Opel Astra Classic 1.6 - Gaźnik i silnik - przyśpieszanie


Gość Barnaba123

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Barnaba123

No właśnie nie. I teraz pytanie, czy kupić komputer (złącze znaczy), czy iść do serwisu... on się może potem przydać (U mnie w domu są 2 astry F classic, tylko inne silniki ) (Jeśli tak to może coś macie do polecenia? :) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Barnaba123

Błędy tak. Ale tam jeszcze są różne inne parametry, które można porównać z tymi jakie powinny być. Czy to by też nie ułatwiło diagnozy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Barnaba123

To posprawdzałem co mogłem. Napięcia, oporności itp. (według: http://czarnikm.republika.pl/x16sz.html- poza diodą co ma mrygać - próbówka 12V nie działała, bo takiej nie mam ).

Ale jednak takie rzeczy, jak odczyt sondy lambda itp, czy jest w normie, to miernikiem nie sprawdzę podczas jazdy.

EDIT: A i nie mam takiego manometru do zmierzenia ciśnienia paliwa.

Edytowane przez Barnaba123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Barnaba123

Też mi to przeszło przez myśl.... ale ona leciutko chodzi. Linkę też sprawdzałem, bez szemrania.
A na to nie ma zasady, czy zimny, czy ciepły.

Np. jadę gdzieś, potem stop, coś załatwiam, wsiadam i.... nie ten samochód... ale za chwile znów to samo.

Dzisiaj małą trasę miałem, no to szedł jak burza. Ledwo gaz wcisnąłem, 60 na liczniku. Na 5 lekko gaz wciśnięty (na 1/3), pruje 80... - A normalnie na ogół gaz mam do dechy (nie tak, że wbijam go nagle, że dostaje nie wiadomo ile paliwa, tylko stopniowo) - a on wyżej 80-90 nie da rady, a i to ciężko idzie... i to na trasie. Płaskiej, ładnej, nie pod górkę.

Co do pedała... to robi się taki jakby... gumowaty. Jakby jakąś gumkę ktoś na nim zawiesił i im mocniej wciskam, tym bardziej on chce wrócić.

 

Edit: Sprawdzałem błędy. Tylko błąd 0120 (Czujnik położenia przepustnicy). Ale jego zmieniałem dopiero co, bo był zalany tym lepkim olejem (w środku złącza to było). Dlatego pewno to stary, nie usunięty kod.


Zastanawiam się nad tym EGRem jeszcze. Żeby go sprawdzić.

Edytowane przez Barnaba123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłacz na dłuzej kleme,wiem na pewno ze x16sz odłaczanie klemy kasowało błedy a jak to jest w16szr niech kos dopisze.Ewentualnie :dorób"inny bład i zobaczysz czy po odpieciu klem sie skasuje.

Bo jezeli błedu nie da sie usunac to znaczy ze usterka nadal istnieje.W Twoim przypadku pytanie czy bład sie nie usówa dlatego ze przez odłaczania klem sie nie da,czy nadal wystepuje usterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności