Skocz do zawartości

Rzęzi na wolnych obrotach mimo wymiany sprzęgła Astra H


Gość Optimex

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam poważny problem. Dziś w mojej Astrze wymieniony został komplet sprzęgła + sztywne koło zamachowe. Przed wymianą gdy silnik schodził z obrotów na biegu jałowym przy puszczonym sprzęgle, było słychać jakby gwoździe walały się po metalowej obudowie co jest charakterystyczne dla uszkodzonej dwumasy. Również gdy auto toczyło się na 1 na wolnych obrotach też czasem chrobotało. Po demontażu starego sprzęgła okazało się że dwumas był zatarty na sztywno. Sprzęgło wymienione, działa bez problemu, ale dźwięk chrobotania w podanych wyżej sytuacjach pozostał :dontgetit: Czy to skrzynia może tak pracować? Dodam że podczas jazdy poniżej 2 tyś obrotów słychać rezonans i buczenie. Przy większych prędkościach jest cisza, nic nie huczy. Niestety mechanik stwierdził że to skrzynia tak pracuje :-( Proszę o porady :-( Silnik 1.9 Z19DTH skrzynia M32

Edytowane przez Optimex

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz skrzynie M32 a w nich siadalo/y lozyska. Wiec prawdopodobnie i u Ciebie tak sie dzieje. Na Twoim miejscu wymienialbbym na F40...wiem ze takie przeszczepy byly juz robione I maja sie dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie unas w ASO bylo zawsz emowione ze skryznie serii F sa nie do zaorania w stosunku do seri M. Juz nei pamietam ktore kto robi al ejedne to japonce robia a drugie to chyba wlasne niemeickie. Jak dobrze kojaże to te pozadne F robili japonce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszukując tematy o sztywnym kole, wiele ludzi twierdzi że te dźwięki czasem się pojawiają ale po pewnym przebiegu wszystko się unormuję. Podaję dokładne objawy przed i po wymianie na lite koło zamachowe :)

 

Objawy na zatartym na sztywno kole dwumasowym:

1. Grzechotanie jak poniżej

2. Walenie przy gaszeniu i odpalaniu

 

Objawy po wymianie na lite kolo zamachowe:

1.Grzechotanie przy toczeniu na jedynce na wolnych obrotach, generalnie na każdym biegu poniżej 1500 obr.

2.Lekkie grzechotanie przy schodzeniu z obrotów po przygazowaniu

3.Sprzęgło ślizga na 4,5 i 6 biegu, mechanik twierdził że się dotrze

4.Na puszczonym sprzęgle trochę słychać odgłos jakby ocieranie

 

Komplet kupiony na tej aukcji : http://www.ebay.pl/itm/261559351826?ssP ... 1497.l2649

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności