Skocz do zawartości

Astra g 2.0dti x20dth brak mocy do 2tyś...


Gość ponkol87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowym użytkownikiem forum przeglądałem różne tematy ale takiego nie znalazłem Dostałem od teścia astrę g 2.0dti 2001 rocznik. Od nowości w jednych rękach przejechane 122tyś wszystko igła prawie.. problem polega na tym że samochód nie ma mocy od 0-2tyś obrotów jak się go butuje od pierwszego biegu to jest ok jak turbina zacznie łapać od 2-2.5 to wgniata w fotel ale przy dojeździe do skrzyżowania i toczeniu się trzeba redukować do jedynki bo z 2ki nie da się uciec totalny muł... icon_e_sad.gif ojciec ma vectre ten sam silnik x20dth przekładałem przepływomierz nic brak reakcji... podciśnienie sprawdzone nawet podłączyłem turbinę bezpośrednio omijając zawór od turbiny nic... nie było by to może taką aż udręką bo jak pisałem wyżej jakoś się da ale na butowaniu czyli i spalanie i silnik dostaje w du.... będzie tym samochodem jeździła narzeczona z dzieckiem i szczerzę się boję proszę o jakąś poradę...

 

Mam zamiar wyjąć egr powiedzcie mi jak go mogę sprawdzić czy działa ?? czy na wyjętym i podłączeniu podciśnienia jak grzybek bedzie chodził to jest ok ?? zamienie go z zaworem ojca i sprawdze bo to już mój ostatni pomysł...... jak znajdę klucze

 

Zauważyłem jeszcze jedną ważną rzecz jak się rozgrzeje to idzię troszke lepiej bez szału ale lepiej co to może znaczyć ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju w układzie nie ma czujniki egr i mapsensor podmieniłem od ojca z vectry też nic to nie dało... zauważyłem że na zimnym silniku jest tragedia jak się rozgrzeje do 80 stopni jest troszkę lepiej ale to nie jest to zacząłem się zastanawiać czy może przyczyną nie być zatkany katalizator ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Damian DOHC

sprawdź

- czujnik ciśnienia doładowania

- przepływomierz powietrza,

- czy po dodaniu gazu sztanga się cofa na turbinie (przy tej gruszce) jeśli tak to dobrze,

- czy klapy u ciebie działają (tam gdzie EGR?) często jest tam dużo syfu i klapy się nie otwierają, (chodzi o to że są dwa kanały dolotowe na jeden cylinder. Jeden kanał jest bez przepustnicy a drugi jest właśnie otwierany i zamykany przez przepustcę od pewnych obrotów. Jeśli jest zapieczony to się nie otworzy,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość ponkol87

Czujnik ciśnienia doładowania pomieniałem jest sprawny przepływomierz sprawny natomiast odnośnie tych klap muszę ściągnąć kolektor ?


kat wywalony poprawy brak, zamieniłem miejscami przewody podciśnieniowe między zaeorkami od egr i zawirowań klap i nie ma różnicy w mocy ale po chwilowej jeździe zapala się check i łapie jeszcze większego muła...

Edytowane przez ponkol87

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności