Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Corsa C 1.2 - Brak mocy - nie odpala, a jak odpali to szarpie i gaśnie

corsa c 1.2 nie odpala gaśnie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Cromiell

Cromiell
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.2 Twinport ECOTEC 80KM
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 listopad 2014 - 13:43

Witam,

 

Potrzebuje pomocy z Corsa C 1.2 Twinport + LPG (sekwencja BRC)

 

Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka katalizatora po czym auto zaczęło tracić moc. Resztkami sił doczołgałem się na stację benzynową.

Sytuacja potem wyglądała następująco. Auto nie odpalało, a gdy już się z trudem udało to wskakiwało ledwo na tysiąc obrotów, silnik dusił się ksztusił a potem gasnął. Próbowałem na benzynie i przełączniku na gaz, nic nie daje. Teraz już w ogóle nie odpala. Akumulator dobry, wszystko się "kręci" jako tako. Ostatnio (z 3 miesiące temu) był wymieniany na nowy cały panelik od zapłonu ze świecami.

Ponadto sypie błędem 0135 dot. sondy. Czy tutaj leży problem? I czy samemu coś się wskóra?

 

Z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi!


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   marco84

marco84
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:Z16SE
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 28 listopad 2014 - 16:23

Ponadto sypie błędem 0135 dot. sondy. Czy tutaj leży problem?
Raczej nie . Sugerując po objawach , problem moze leżeć w przepływomierzu . Spróbuj podmienić przepływkę z innej corsy . 
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Cromiell

Cromiell
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.2 Twinport ECOTEC 80KM
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 listopad 2014 - 17:44

Czytając w necie przyszło mi jeszcze jedno do głowy. Czy może to być katalizator? Bo błąd sondy się zgadza, ostatnio miałem jeszcze robiony problem z wypadaniem zapłonów no i wydaje mi się że auto więcej pali niż ustawa przewiduje.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   marti82

marti82
  • Forumowicz
  • 378 postów
  • LokalizacjaŁ-ca
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:1.2 16v X12XE
  • Nadwozie:Hatchback 3D
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 28 listopad 2014 - 20:44

"Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka katalizatora" skoro zaczeła mrugać kontrolka od katalizatora to o czymś to świadczy!, uszkodzeń z tego tytułu może być kilka, mało groźne to np. uszkodzenie sondy lambda która jest za katalizatorem lub bardziej niebezpieczne! jazda na cylindrze z niedopalanym paliwem spowodowanym uszkodzeniem cewki po stronie wysokiego napięcia lub świecy! a taka jazda po 40-50km km pozostawia trwałe uszkodzenie katalizatora, jakiś czas temu miałeś wymienianą cewkę zapłonową i świece,  prawdopodobnie cewka to zamiennik chińskiej jakości a co made in china wiadomo że mogą wystąpić pewne problemy;( na elektrycznych częściach do Opla nie powinno się oszczędzać! Tak że kolego do wymiany masz i Katalizator i Cewkę


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Cromiell

Cromiell
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • LokalizacjaŚląsk
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.2 Twinport ECOTEC 80KM
  • Nadwozie:Hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 listopad 2014 - 23:19

Cewka jest Boscha nówka, żadne dziadostwo. Jeździłem przez 3 tygodniu na 3 garkach (1 wypadający zapłon na czwartym cylindrze). Możliwe, że wtedy już katalizator dostał w kość. Zastanawiam się, czy jeśli się to potwierdzi to po prostu go nie wyciąć i zaspawać.


Użytkownik Cromiell edytował ten post 28 listopad 2014 - 23:19

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse