Skocz do zawartości

pompka paliwa w zbiorniku


Gość arekpelczynski

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arekpelczynski

Przyszły pierwsze mrozy i Sinterka 2.2 tdh ciężko pali akumulator nowy dawka paliwa przy rozruchu max. świece i sterownik sprawne a Sinterka odpala ale za 3 razem kuleje kuleje aż w końcu załapie . Czy przyczyna może być po stronie pompki paliwa w zbiorniku ? czy oringi na trawersach ? dodam że pompka jak idę rano pracuje jakieś 20 sekund to dość długo ? nieprawdaż?


Ciekawe co pompką w zbiorniku steruje jakiś czujnik ciśnienia czy jakiś czasowy? Może ktoś wie czy czepiać się pompki czy nie dodam że kolo filtra jest odczep na manometr właśnie do spr. ciś. pompki wstępnej tylko jaki manometr zastosować iile powinno ciśn. wynosić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dodam że pompka jak idę rano pracuje jakieś 20 sekund to dość długo ? nieprawdaż?

Możesz jaśniej ?

Jak nie było mrozów to problem nie występował, więc pompkę zostawiłbym na razie w spokoju.

Świece i sterownik sprawdzałeś a podgrzewacz paliwa ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekpelczynski

Ten duży pod autkiem? nie wiem jak to sprawdzić pewnie ten czujnik temp. w filtrze paliwa nim steruje poprzez ecu? czy jakiś inny sterownik przekaźnik? Podejrzę schematy które podrzuciłeś i spróbuję ,dojść jak i kiedy on ma się załączać.

 

 

 

Tak jak temp. była powyżej zera było ok za czelo się coraz dłuższe kręcenie przy około 3 st - 0 -5 itd .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ten duży pod autkiem" nie wiem co masz na myśli może filtr par paliwa (jeśli w 2.2DTH był tez stosowany)

Grzałka jest właśnie w filtrze paliwa, na schematach jest opisana jako U12.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekpelczynski

W filtrze jest obwód rozwarty to pewnie to dziękuję .

A pod autem jest takie [duże coś,wyglada jak jakaś nagrzewnica]paliwa bo dochodzi tam paliwo i oplata jakieś blaszki chyba że to wychładza? niemniej jednak mierzyłem opór w filtrze innym i miał 1kom a w moim rozwarty to na pewno dodam że nie wiedziałem że podgrzewanie paliwa ma tak istotne znaczenie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod autem masz chłodnice paliwa które powraca do zbiornika

ch_odnica_paliwa_z22dth.png

Daj znać czy wymiana podgrzewacza pomogła i nie było problemu z jego zakupem.

Czy od innych Opli też pasuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arekpelczynski

Wymieniłem podgrzewacz w filtrze ,tak się złożyło że miałem taki sam w garażu więc z kupnem drugiego nie miałem problemu .Wymieniłem również uszczelkę pod kolektorem ssącym Pisałem o niej w temacie błędu p1590 . Martwi mnie nowe odkrycie olej cieknie mi z czujnika poziomu oleju w misie próbowałem go wypiąć i wyjąc ale okazuje się że trzeba misę olejową opuścić by jego uszczelniacz wyjąć .. ? ok .załóżmy ze misę opuszczę wyjmę ten czujnik poziomu oleju to na nim jest uszczelniacz w postaci oring dostępny w każdym sklepie czy cały czujnik trzeba nowy albo misę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności