Gość gumimis Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Chodziło mi o to. że przy skrzyni "6" masz inaczej zestopniowane niższe biegi... prawdopodobnie są krótsze, przez co auto lepiej wkręca się w optylamne obroty silnika.Wracając do CD a12xer (i a14xer) to za największą bolączkę uważam właśnie źle dobraną skrzynie/przełożenia w skrzyni: niskie biegi są za długie i auto powoli wchodzi na obroty, natomiast "5" jest krótka - przy 100km/h jest już powyżej 3tys/obr.... co przy sporej wadze auta (moja 1240kg - ważone na wadze; w dowodzie wbite1185kg) przekłada się na spalanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 masz inaczej zestopniowane niższe biegi... prawdopodobnie są krótsze Zaskoczę Cię - nie... Patrząc na F17 z Astry G i porównując Mokkę, to Astra ma lepszą skrzynię do miasta, bo krótką. Mokka ma dużo dłuższą i 50km/h na 4 biegu to 1600-1700obr/min. Tak toczyć się z górki można, owszem, ale raczej 3 bieg byłby wskazany do przyspieszania. W Astrze natomiast spokojnie 4-ka do miasta starcza. Na 5 biegu przy 100km/g mam dokładnie 3000obr/min. Mokka - 6 bieg, 100km/h i 2000 na obrotomierzu, natomiast na 5 biegu ze 200-300 obrotów mniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 ArKos mam takie pytanie bo sam tego znaleźć nie potrafię. Przy jakiej temp. silnika (cieczy) przełącza się autko na gaz. Czy Opel tu daje jakąś tolerancję od / do na to przełączanie czy sztywno jedna temperatura? Pytam bo przy dajmy na to -8 / -10 stopni długo się przełącza mimo, że z kratek nawiewu leci już mocno ciepłe powietrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Najczęściej ustawia się 40*C. Zbyt niska temperatura przełączania negatywnie wpływa na trwałość wtryskiwaczy gazowych i parownika. U siebie w autach jak miałem LPG ustawiłem sobie 25*C, no ale nie miałem gwarancji i te sprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 ArKos pytanie mam. Nie wiesz może jakiego koloru są medy (wtryski) w CORSA D LPG? Bo jakoś sam dopatrzeć się nie mogę . Ponoć były zielone i czarne co padały a teraz są lepsze niebieskie i pomarańczowe orientujesz się może?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nigdy nie zwracałem uwagi...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udało mi się jednak podejrzeć i sprawdzić, medy (wtryski) są u mnie pomarańczowe czyli podobno trwalsze i poprawione względem wcześniej zakładanych zielonych i czarnych z którymi były ponoć kłopoty szczególnie w 1.4T.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Dzisiaj w Astrze J zwróciłem uwagę. 1.4T miała zielone.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Czy w astrach 1.4T z zielonymi medami występują z nimi problemy? Tj. klejenie wtryskiwaczy, szybkie padanie medów podobno były to ponoć słabe wersje wtryskiwaczy o bardzo ograniczonej regulacji - zielone i czarne. Tak twierdzą na LPG-forum. Od połowy zeszłego roku LR się z nich kompletnie wycofało i są teraz ponoć lepsze pomarańczowe (takie mam) i niebieskie. Jak się sprawują Astry 1.4T z LPG przy dłuższych przebiegach?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Czy w astrach 1.4T z zielonymi medami występują z nimi problemy? Nie. Nie spotkałem jeszcze. Padają czujniki ciśnienia w listwie LPG ale nie wtryski. Jak się sprawują Astry 1.4T z LPG przy dłuższych przebiegach? Dziś robiłem OT-4 po 120.000. Nie było się o co czepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.