Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Opel Vectra B, 2.0 DTI słabo odpala latem

2.0 DTI 16V-74KW/101KM X20DTH nie odpala słabo kręci

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE   maciejvectra

maciejvectra
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Vectra B
  • Silnik:2.0 TDI
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 06 grudzień 2014 - 10:06

Witam,

Zaczne od tego ze przeszukałem najróżniejsze fora i na żadnym nie znalazłem konkretnie mojego przypadku. Wszelkie odpowiedzi na podobne tematy przetestowałem ale nic nie zdziałałem.

 

Jak w temacie Vectra B 99r 2.0 DTI, problem od dłuższego czasu z odpaleniem latem (zimą to nie musze nawet wspominać).

Zawsze musze zakręcić na 2 razy. Zima grzanie świec nic nie pomaga kreci na 5 razy. Dla utrudnienia dodam że bywa raz na 2-3 tyg ze wsiąde przekrece kluczyk i odpala jakby nigdy nic. Zaraz po odpaleniu puszcza biały dym z rury.

Byłem u kilku mechaników kazdy miał swoje teorie które inny mechanik obalał. Oto niektore z nich.

 

- zawór zwrotny paliwa- sprawny sprawdzony przez mechanika

- komputer nie pokazuje błędów

- napięcie na aku 13V ale kiedy wstawiłem nowy w pełni naładowany tez nie odpalał.

- Świece i przewody sprawdzone przez elektromechanika sprawne chociaz dawno nie wymieniane (jakies 4 lata) ale grzeja dobrze i napiecia dobre przy pomiaze

- zawór EGR sprawny czytalem ze aby to sprawdzic powinien odpalic przy wcisnieciu pedału gazu ale nie pomaga.

 

Dodam ze samochod jakby słabo kreci, nie jestem specem w tej dziedzinie ale słychac jakby delikatnie nie miał siły nawet na sprawnym nowym akumulatorze.

Ostatni temat na jakim sie zatrzymałem to zapowietrzanie układu, słaby rozrusznik, ale nie wiem jak do końca sprawdzić.

Bardzo prosze o pomoc, bede wdzieczny za kazda wskazówke

 

tu sa fotki ktore udalo mi sie zrobic

alternator i aku

http://postimg.org/image/py6fq0659/

http://postimg.org/image/4psr8krod/

 

tutaj jest fota jakiegos pekniecia  chociaz moze to normalne ale moze tam sie zapowietrza, plus mokry pasek na alternatorze czy moze przez to sie slizgac?

http://postimg.org/image/u8e969t8d/

http://postimg.org/image/uay4t3wvx/

http://postimg.org/image/jzls0g56l/

 

Tutaj mam jakisc wyciek z prawej strony silnika nie wiem czy to sie przyda

http://postimg.org/image/ahm10eji5/


Użytkownik maciejvectra edytował ten post 06 grudzień 2014 - 11:51

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 2.0 DTI 16V-74KW/101KM X20DTH, nie odpala, słabo kręci