Gość krzysztof55 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 W obudowie termostatu są dwa czujniki.Czy obydwa są do temp.i jaką funkcję spełniają,jakie obiawy są przy uszkodzeniu którego kolwiek z nich.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Krzysiu jeden jest do kompa (dwa piny) a drugi z jednym pinem do zegara. Myślę że jak coś się stanie z tym do kompa (centralki silnika) to może być problem z grzaniem świec, ten z jednym pinem - urwany - brak wskazania na zegarze, zwarty do masy - zegar pokaże wysoką temperaturę. Kacper gdzieś gdzieś miał pomiary przy odp. temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Krzysiu jeden jest do kompa (dwa piny) a drugi z jednym pinem do zegara. Myślę że jak coś się stanie z tym do kompa (centralki silnika) to może być problem z grzaniem świec, ten z jednym pinem - urwany - brak wskazania na zegarze, zwarty do masy - zegar pokaże wysoką temperaturę. Kacper gdzieś gdzieś miał pomiary przy odp. temp. Objaw jest taki :odpala normalnie wolne obroty ma normalne.Wszystko funkcjonuje prawidłowo dopóki się nie zagrzeje do normalnej temp.Jadąc z obrotami 1.5-2.0,puszczam nogę z gazu wyrzucam na luz i zonk. silnik nagle podchodzi pod 3000 i nagle spada do 500.Zdarza się to tylko przy nagrzanym silniku.Jeżeli uda się z obrotami zejść np.redukując biegami,to zatrzymuje się i ok.Włączam wsteczny i zonk.gaśnie. Już się go nie da odpalić,dopiero jak zupełnie wystygnie.Myślałem że może któryś z tych czujników nawalił i przez to świruje. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez krzysztof55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ja nie mm doświadczenia z tym motorkiem, Może jak wpiszesz w wyszukiwarkę coś wyjdzie. ale może to być też coś z pompą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ja nie mm doświadczenia z tym motorkiem, Może jak wpiszesz w wyszukiwarkę coś wyjdzie. ale może to być też coś z pompą. Obyś nie wypowiedział,ale co może mieć wspólnego pompa z temperaturą ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Pompa może mieć coś wspólnego z temperaturą. A dokadniej zimne luty w sterowniku pompy. Tak to przynajmniej wygląda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Pompa może mieć coś wspólnego z temperaturą. A dokadniej zimne luty w sterowniku pompy. Tak to przynajmniej wygląda. Witam Kacper,przynajmniej Ty dodajesz otuchy.Jak to sprawdzić i gdzie tego szukać ? Mam do Ciebie pytanie :napisałem posta o ew.sprzedarzy sintry,zrezygnowałem z tego,czy można tego posta usunąć ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Było na forum w innych modelach o tym problemie. poszukaj pod hasłem "naprawa sterownika pompy VP44" Do ogłoszenia o sprzedaży dopisz że nie aktualne. edit Zajrzyj też do tego tematu http://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzeja-swiece-gdzie-jest-zwarcie/ Znajdziesz na fotkach lokalizacje sterownika Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Było na forum w innych modelach o tym problemie. poszukaj pod hasłem "naprawa sterownika pompy VP44" Do ogłoszenia o sprzedaży dopisz że nie aktualne. edit Zajrzyj też do tego tematu http://forum.opel24.com/topic/57642-nie-grzeja-swiece-gdzie-jest-zwarcie/ Znajdziesz na fotkach lokalizacje sterownika A czy z tymi objawami może mieć wspólnego coś związane z ABS-em. kontrolka ABS-u zapalała się od czasu do czasu.teraz świeci się cały czas. Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce,słyszę pod maską jakiś metalowy trzask (przedtem tego nie było) Słychać to gdzieś w okolicy pompy ABS-u (tak mi się wydaje)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Sam zapewne w tą teorię nie wierzysz :-) i masz rację. Zajrzyj do sterownika, a przynajmniej wtyczkę obadaj czy nie zachlapana olejem lub coś podobnego. Jak będziesz miał więcej czasu to odkręć dekielek sterownika i przyjrzyj się czy nic podejrzanego tam się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.