Gość PietrekFZ Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Oczywiście, przecież nikt nie będzie przerabiał manual na manual ?? Nie mam przed sobą porównywalnych aut z AF-em, Easytronikiem i manualem. Myślę że zamiast naprawiać poroniony pomysł easytronika, taniej jest wsatwić pedał sprzęgła, zmianić lewarek i temat załatwiony!! Pewnie kasty są uniwersalne, może nawet nie trzeba ich przerabiać?? Gorzej z AF-a, trzeba zmienić całe sprzęgło i skrzynię, pedał lewarek i nie wiem co z elektroniką?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 nie wiem co z elektroniką? Inna wiązka silnika, programowanie wszystkich sterowników etc. Przy konwersji easytronic-manual również. Mniej roboty bo sprzęgło zostaje i kilka głupot.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PietrekFZ Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ponownie witam. Pojawił się dzisiaj nowy problem. Najpierw przy około 200 km/h czuć delikatne szrpnięcia, coś jak by skrzynia chciała zmieniać bieg. Dziś poczułem to przy 160-ciu jadąc pod stromą górkę. Co to może być? Ludzie w necie piszą o sprzęgle C1. Ale podają inne objawy i przy zmianach 2-4 lub 4-5 chyba. A tu biegi 6, może 5. Mam wrażenie jak by skrzynia była zapowietrzona, delikatne przerwania na ułamek sekundy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Skrzynia nie może być zapowietrzona. Poszarpywanie najczęściej wynika z zabrudzenia/uszkodzenia elektrozaworów ciśnieniowych na płycie sterującej. Dobrze byłoby zgłosić się do jakiegoś specjalisty od automatów - niestety znam tylko http://www.autojozefow.com/pl Może to być błahostka a może trzeba będzie rozgrzebać skrzynię.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PietrekFZ Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Dzwoniłem już do Pana opisywanego i chwalonego w internecie z Zielonaj Góry. Powidział to samo, plus dodał że może by od razu wymienić sprzęgło C1. Zobaczymy, dam znać jak zrobimy. Umówiłem się na poniedziałek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Tylko nie daj się wkręcić w jakąś używaną płytę z gwarancją. Jako tak nie zużywa się płyta, tylko elektrozawory. Da się kupić nowe za rozsądne pieniądze, tylko wykonawca robiący skrzynię musi wiedzieć, co robi. Tu cały komplet: http://midparts.com.pl/pl/p/TF80SC-AF40-Komplet-oryginalnych-elektrozaworow-Opel-vectra-1.9-CDTI/2661 Pojedyncze sztuki też spokojnie się dokupi, ok. 450zł/sztuka. Nie jestem jakimś guru od automatów, ale według mnie wymiana C1 nie ma sensu. Gdyby z nim było coś nie tak, to na każdym biegu musiałoby poszarpywać, a tu na biegu bezpośrednim ma to miejsce - tak wywnioskowałem z wypowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PietrekFZ Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Byłem, pan z dużą wiedzą i rozeznaniem. Pogadaliśmy chwilę i fru.. na jazdę próbną. Okazało się że problem jest w silniku. Poszarpuje przy wyższych obrotach i skrzynia nie może zapiąć biegu. Przy okazji dowiedziałem się że olej w skrzyni ten typ, najlepiej zmieniać co 50 000km i robić to bez maszyny dynamicznej. A co do sprzęgła, to fakt. Przecięż czuć spalone w oleju. Pan Krzysiek na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie.. I tu mam kolejne pytanie, gdzie to auto ma filtr paliwa?? Meriva 1,7 CDTI 2011r automat. Gdzieś przy pompie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.