Skocz do zawartości

Astra H 1.7 CDTi duży problem ! odpalanie na mrozie i kontrolka kluczyk !


Gość AstroMental

Rekomendowane odpowiedzi

Gość AstroMental
Witam Wszystkich.


Mam problem z moją Astra.. 31 grudnia 2013 roku kupiłem ją od pewnego typa.. jak się okazało kawał S*** i ściemniacza..

Po 3 dniach auto nie chciało zapalić.. Silnik kręcił ale nie zapalał, pomagał jedynie plak..nie rozpisując zbytnio napisze ze wymieniłem świece, filtry itd.. dalej nic.. no to wizyta u mechanika.. wtryski.. ok zamówilem jakiers uzywki.. auto zapalalo ale do pewnego czasu..no to lecimy dalej.. czujnik cisnienia..jedyne 450zł.. auto u mechanika odpalam ze strzału.. po powrocie do domu ku mojemu zdziwieniu znow error.. nie odpala.. dzwonie do fachmana gosc rozklada rece.. 1500 juz w plecy ale szczegół.. chce szukac dalej ale mu to wybijam z głowy.. jade do speca pracujacego w ASO Opla.. po znajomości.. podlacza mnie pod ten sam komp co mechanior i ewidentnie wyskakuje blad zaworu cisnienia.. wklada mi jakis nowy ale cos tam z nim bylo wiec mi go nie daje.. ale auto odpalało , wlozyl mi moj stary i przez chyba tydzien czy nawet dwa odpalal.. moze nie za pierwszym strzalem ale 2-3 odpalał.. niestety z powodu braku $ nie wymieniam tego... wiec z 2 miechy plak czesto szedl w ruch.. pozniej pojawia sie po drodze awaria turbiny.. wycie masakra jakaś.. wymieniam ne regenerkę.. kolejny tausen nie mój.. ale auto zaczyna coraz czesciej odpalac normalnie.. jest juz cieplo na dworze.. DODAM ze leje deasla lepszego Verve itd..Problem odpalania znika.. kreci od 1 do 2-3 razy ale odpala.. Aż do wczoraj.. mamy 27 grudnia, pierwszy mróz -10st.. no i mamy powtórkę z rozrywki.. nie chcial odpalić.. kreci ale nie załapuje..podobnie jak w zeszłym roku towarzyszy temu dziwny dzwiek, za którymś razem zapomocą plaka odpalił.. Dzis rano odpalił po dłuższym kreceniu.. TU LINK z kreceniem i tym dziwnym dzwiekiem:
Wątpię że to wina tych wtrysków i czujnika które mi wymienili bo problem nie zniknął.. POMOCY bo już nie wyrabiam z tym...

P.S. do tego dochodzi mi teraz kontrolka z kluczykiem.. po wymianie tej turbiny po jakis 3 miesiacach co jakis czas zaswieca się ta kontrolka i brak turbo wtedy ale po ponownym uruchomieniu silnika problem znika.. pojawia sie takie cos co jakis czas.. raz jak sie wybralem w dluzsza droge to na trasie zaswiecalo mi sie kilka razy.. i na wyzszych i na nizszych obrotach, takze podczas jazdy na tempomacie.. teraz jak mroz zaswieca mi sie co chwile jak silnik zimny...co to moze byc ?? jakis czujnik ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AstroMental

W rozruszniku było coś wymieniane,wiec na pewno nie to..do tego pojawil się teraz spadek mocy plus check engine ale ponad 2500 jeest lepiej, wiec czuje ze to albo egr albo zawór Ciśnienia paliwa..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

klasyczny błąd przeładowania turbiny. Problem to wysterowanie turbiny a konkretnie elektrozawór sterujący. Wątpię żeby cięgno się zacierało skoro była regenerowana. Po pierwsze zmień mechaników bo tu bez pełnej diagnozy parametrów silnika się nie obędzie. Ten dźwięk wydaje rozrusznik. Ile lat ma akumulator? Wolno kręci i dlatego problem z zapaleniem. Co ze stanem EGR w momencie odpalenia? Czy sprawdzaliście zapalanie silnika pod kątem zapowietrzania się układu paliwowego? Mój znajomy długo walczył ze swoim 1.7 cdti i problemem z rozruchem. W końcu wziął sprawy w swoje ręce i kupił uniwersalny filtr paliwa i pominął oryginał. Po tym zabiegu problem ustąpił. Wniosek - zapowietrzenie układu paliwowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AstroMental

klasyczny błąd przeładowania turbiny. Problem to wysterowanie turbiny a konkretnie elektrozawór sterujący. Wątpię żeby cięgno się zacierało skoro była regenerowana. Po pierwsze zmień mechaników bo tu bez pełnej diagnozy parametrów silnika się nie obędzie. Ten dźwięk wydaje rozrusznik. Ile lat ma akumulator? Wolno kręci i dlatego problem z zapaleniem. Co ze stanem EGR w momencie odpalenia? Czy sprawdzaliście zapalanie silnika pod kątem zapowietrzania się układu paliwowego? Mój znajomy długo walczył ze swoim 1.7 cdti i problemem z rozruchem. W końcu wziął sprawy w swoje ręce i kupił uniwersalny filtr paliwa i pominął oryginał. Po tym zabiegu problem ustąpił. Wniosek - zapowietrzenie układu paliwowego.

akumulator młody może 2 lata ma.. filtr jest boscha założony.. alternator byl naprawiany wiec nie alternator na pewno.. jak było powyzej 0 odpalał normalnie od kilku miesiecy..

a EGR?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Nie domknięty EGR zadusza silnik i utrudnia zapalenie. 2 lata na akumulator "z promocji" (mam na myśli z dolnej półki) to jest dużo. Ale skupiłbym się nad rozrusznikiem. Zbyt niskie obroty podczas rozruchu uniemożliwiają rozruch. I tu znowu kłania się diagnostyka (poprawna i dokładna). Skąd Jesteś? Uzupełnij profil to może ktoś pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności