Skocz do zawartości

- - - - -

Meriva stukanie w zawieszeniu / przekładni / kolumnie kierowniczej

kierownica układ kierowiczy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
206 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 10 kwiecień 2008 - 19:52

ok rafi, sprawdzę u siebie , może wreszcie opanujemy temat :D

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 23 kwiecień 2008 - 06:20

Niestety u mnie smarowanie nie pomogło... W ogóle jest problem z nasmarowaniem tego przegubu kierowniczego. Niestety musze szukać dalej..

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   atb30

atb30
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:1,7 110KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 23 kwiecień 2008 - 07:03

U mnie to samo. Trzeba szukać dalej. A już myślałem, że to będzie to. :wink:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 30 kwiecień 2008 - 08:07

U mnie nareszcie sie udało.. Wymieniłem poprostu ten drążek kierowniczy i pomogło. Jest cisza. Fakt że sie troche wykosztowałem ale trudno teraz mam spokój. W sklepie powiedziano mi że luz na tym drążku jest w ogóle nie wyczuwalny w ręce, więc zaryzykowałem i się opłaciło ;/ http://localhost/ope...tyle_emoticons/default/smile.gif

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 02 maj 2008 - 17:32

Banan 29, moje gratulacje,ale powiedz mi , który to wkońcu jest drążek ? Czy chodzi o ten przegubowy, który łączy silnik wspomagania i przekładnię kierowniczą ? No i jaki jest koszt ? :)

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 02 maj 2008 - 18:38

Uff.. Koniec stukania w rejonie zawieszenia. Chwała serwisowi Opla w Mielcu.:) Po 30 minutach mechanik zlokalizował usterkę a był to - LUZ NA KRZYŻAKU w elemencie "łącznik przekładnia kierownicza-do kolumny kierownicy" (taki skomplikowany kawałek żelastwa mający na obu końcach łączniki krzyżakowe). Po dokręceniu jednej ze śrub na ww łączniku stuki ustały całkowicie. Koszt naprawu ok.40 zł. Gdyby się nie udało dokręcić onej śruby to nowy łącznik fabryczny kosztuje ok. 430 zł. I to byłoby na tyle w związku ze stukaniem. (A przy okazji inni mechanicy z innego serwisu Opla spowodowali swoimi diagnozami do tego, że wymieniłem prawie wszystkie elementy zawieszenia.) :lol: :}

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 05 maj 2008 - 06:46

Tak to jest ten drążek łączący silniczek wspomagania z przekładnią.. Koszt taki jak kolega podaje powyżej, niestety....

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 05 maj 2008 - 14:17

OK, dzieki, ważne że wiem o co chodzi a koszty.... trudno, wkońcu to nie polonez!

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   atb30

atb30
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:1,7 110KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 maj 2008 - 15:26

Witam. U mnie do wymiany całe wspomaganie :) Widziałem kilka ofert sprzedaży na allegro. Nie wiem tylko, czy są tylko dwa rodzaje tych wspomagań?? Myślę, że do diesla i benzyniaka będą inne. Jeżeli KTOŚ posiada jakąś wiedzę na ten temat to proszę o informację.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   Woźny

Woźny
  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 17 styczeń 2009 - 16:44

hej chłopaki mozecie mi powiedziec gdzie sie znajduje mniej wiecej ten drążek łączący silniczek wspomagania z przekładnią?? Czy bedze misail wjechac na kanał czy zobacze to od góry?? bo ja tez mam ten sam problem a czy nasmarowac mozna go otak czy nie obejdzie sie bez specjialnych narzedzi(smarownic) a WD40 starczy?? ???

  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse