Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Nie dzialajaca pompa paliwa

2.0 85kW 8V C20NE

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Domin0

Domin0
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:2.0 115km 8v
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 grudzień 2014 - 01:32

Witam

Z gory przepraszam ze tak z buta wjezdzam ale potrzebuje potwierdzenia mojej tezy od bardziej doświadczonych.

Jak przekrecam kluczyk to mimo tego ze mam LPG pompa paliwa powinna się odezwac tak???

Nie daje znaku życia i tu moje pytanie się pojawia... Na ile prawdopodobne jest to ze poprzedni właściciel olal sprawę nie uzupełnił paliwa w zbiorniku i pompę po prostu trafił szlaq??
Czemu warto się przyglądać??? Ew zamówić z Polski bo kolega mi paczuszke szykuje i bym kupił nawet profilaktycznie co trzeba bo w hol ceny kosmiczne...

Bo w momencie gdy auto kupowalem było empty w zbiorniku a ze musiałem szybko być w Holandii to szybko tam się znalazlem ale poruszanie się po autostradach z 30litrowym zbiorniczkiem jest okrutnie nie komfortowe i muszę cos z tym zrobić... Pozdrawiam...
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Kacper

Kacper

    Nocny duch

  • Administrator
  • 16363 postów
  • Lokalizacjaco.Tipperary
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE
  • Nadwozie:MPV
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 grudzień 2014 - 01:52

Przekaźnik, bezpiecznik. podłącz na "krótko" aby sprawdzić pompę.

Jest też sporo tematów na forum http://www.google.pl...


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Domin0

Domin0
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:2.0 115km 8v
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 30 grudzień 2014 - 13:25

A w cali 2.0 8v 96r pompa będzie wewnętrzną czy zewnętrzną?? Jest jakąś reguła bo jestem 160km od auta i nie mogę zagladnac do niego a chciał bym pojechać tam juz z częściami.....
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   Domin0

Domin0
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:2.0 115km 8v
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 styczeń 2015 - 01:17

Oke pompa zwarta wiec do wymiany bo pali bezpiecznik natomiast mam pytanko w oczekiwaniu na dotarcie pompy... Sprawdzilem napięcie na w tyczce i jest 9v nie powinno być co najmniej 12v ???
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Kacper

Kacper

    Nocny duch

  • Administrator
  • 16363 postów
  • Lokalizacjaco.Tipperary
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE
  • Nadwozie:MPV
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 styczeń 2015 - 01:26

Wepnij w wtyczkę dla sprawdzenia mała żarówkę np od kierunkowskazów.

Powinna zaświecić gdy będziesz kręcił rozrusznikiem,

To co teraz mierzysz to może być efekt indukowania się z innego przewodu plusowego


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5434 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 31 styczeń 2015 - 11:29

Tylko pamietaj ze ma sie zapalic ta zaroweczka jak kolego tu podal jak krecisz rozruszniiem a nie przy przekreceniu kluczyka w stacyjce na pierwszy poziom. Sama pompke te zmoesz stuknac puknac i podlaczyc pod 12V kabelkami to moze zaskoczy. Nie jest powiedziane bo potrafi sie pdowiesic  choc nie czesto sie tak trafia. Generlanie zawsze mowie to z einstalacja gazowa jest to w baku powinno byc tak gdzies okolo polowy stanu benzyny. Jazda na rezerwie to nic dobrego. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 2.0 85kW 8V C20NE