Skocz do zawartości

Problem z elektryką Astra G 1.4 16v


Gość zielonylbn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość zielonylbn

Panowie da się to jakoś sprawdzić metodą "garażową" ? gdzie się dokładnie znajdują te czujniki ?


a może winny jest ten modół który jest pod zderzakiem? Niestety nie mam takich części na podmiankę :/ a nie chce kupować jakiejś części na darmo jak okaże się że to nie w niej tkwi problem . Możecie mi polecić kogoś z Lublina kto podpią by mi auto pod komputer ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

możliwe że padł sterownik , ponieważ kontrolka silnika przy włączonym zapłonie już w ogóle się nie zapala a wentylatory pracują , tak jak by auto nie wykrywało tego sterownika :/ auto już nie odpala , pompa nie pompuję paliwa . Dziś wyciągnąłem moduł sterujący wentylatorami , styki były troche zaśniedziałe , przeczyściłem , jak i od razu wszystkie inne wtyki do czujników lecz bez rezultatów . Miałem już kilka samochodów : cinqecento , clio 1/2 , lagunę , twingo , mazde i w żadnym z nich nigdy nie pojawiła się taka usterka która unieruchomiła by auto . Kupiłem pierwszego Opla i po dwóch miesiącach uzytkowania taka przykra niespodzianka , a mówią że to francuzy maja problemu z elektroniką...

Edytowane przez zielonylbn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogła zginąć jakaś masa, z której korzysta sterownik silnika. Kontrolka check engine musi się zapalić po włączeniu zapłonu. Ja bym w komorze silnika posprawdzał multimetrem i wyczyścił WSZYSTKIE masy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

Po czwartkowym długim kręceniu rozrusznikiem , akumulator opadł z sił , oczywiście wyciągnąłem z auta , całą noc karmiłem :) , w piątek , założyłem , włączam zapłon , wszystko ok , kontrolka silnika się zapala , nie miga , odpaliłem auto ,chodzi , z minute pracuję bez problemów , następnie gaśnie , odpalam kolejny raz , chodzi kilkadziesiąt sekund , następnie gaśnie , i tak kilka razy powtarzałem czynność odpalania , auto paliło chodziło i gasło , więc odpaliłem i trzymałem nogę na gazie by zwiększyć obroty , objawy takie jak na filmiku , co jakiś czas tendencja do przygasania a razem z nią zapalająca się kontrolka od silnika . udało mi się kawałek przejechać by przeparkować auto , po przestawieniu auta w docelowe miejsce , poczekałem aż chwilę pochodzi na wolnych obrotach i biegu jałowym , po czym wyłączyłem zapłon . Ucieszony że auto wraca do życia , zamknąłem auto . Na drugi dzień napoiłem bestię benzynką z kanistra , po czym włączam zapłon by sprawdzić czy zagada i znów to samo , kontrolka silnika się nie zapala , pompa nie pracuję... Jutro ma do Mnie przyjechać elektryk , zobaczymy czy znajdzie przyczynę tej usterki .


dziś był u mnie człowiek z komputerem , niestety komputer nie wykrył sterownika , pieniądze poszły a ja nadal nie wiem co jest przyczyną usterki i gdzie jej szukać ;/ . Kontrolka silnika nadal się nie zapala...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że rada Arkosa jest dalej do zrobienia, takie długie kręcenie mogło uszkodzić jakiś przewód albo styk i jest zonk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zielonylbn

Panowie , juz sam nie wiem co robić by na darmo kasy nie utopić , wyciągnąłem sterownik z auta , moj sterownik to delphi dalco , chcę gać go do sprawdzenia komuś kto zajmuję się takimi naprawami , jeżeli okaże się że uszkodzony , dam do regeneracji lub kupię jakąś używkę do zaprogramowania , a jeżeli sterownik okaże się dobry , zaprowadzam auto do elektryka . Stad moje pytanie czy możecie kogoś polecić kto mógł by mi ten sterownik sprawdzić ? Może w Lublinie ktoś wykonuje takie naprawy ?


Myślę że rada Arkosa jest dalej do zrobienia, takie długie kręcenie mogło uszkodzić jakiś przewód albo styk i jest zonk.

myślę że nie nie wina masy bo jak by było kiepskie przewodzenie to w ogóle by nie odpalał , a u mnie raz odpalał a raz nie , a co do długiego kręcenia miałem na myśli wiele prób odpalania , bez myslnie nie kreciłem go aż do skutku tylko z przerwami by nie spalic rozrusznika .


Nie oznacza to, że czujnik nie jest uwalony. Jedno nie wyklucza drugiego.

raczej nie czujnik jest powodem tego że przy włączonym zapłonie nie zapala się kontrolka silnika .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności