Skocz do zawartości

Regulacja temperatury nawiewu kręci się w koło.


Gość bednar_skc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

My robimy według 1 schematu - silnik - nagrzewnica - reduktor - chłodnica oleju.


Dolne wloty to zasilanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Auto poskładane do kupy - zostały do wymiany tylko obydwa termowłączniki na chłodnicy i wentylatory powinny chodzić jak trzeba.

Nagrzewnica po czyszczeniu octem (12 godzin była zalana) grzeje jak nie wiem co, na razie nie ma mrozów ale nawet jak nie ma włączonego nawiewu to idzie gorąco z nawiewów podczas jazdy sintrolotem, termostat zmieniony na oryginalny - temperatura na zegarze pomiędzy środkową kreską a 100 stopni, auto przełącza się na gaz pozostawione na wolnych obrotach równo przy 30 stopniach - sprawdzone na komputerze - nawet jeszcze się wskazówka się nie ruszy na 40...

 

Dziękuję wszystkim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności