Gość limak01 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witajcie , mam wielki problem z oplem astra 1,7dti . Rok produkcji 2000. Dwa miesiące temu kupiłem astre , sprzedający informował mnie ze czujnik połozenia wału jest uszkodzony i tylko wystarczy go wymienić. Klekotał strasznie silnik , jak traktor .. po przegazowaniu go do 3,5 tys zaświecił sie check i pracował jak należy . Wymieniłem go na czujnik z DEPLHI. Po nie całym miesiącu znów to samo , znowu klekocze i znowu padł czujnik . Jak myślicie czego to moze być wina ? jakieś zwarcie ? Wycieka mi też olej i mechanik gada że z wału i ten cały czujnik jest tym cały ubabrany. Czy to może być przyczyną ? Już rozkładam ręce , kasy brak bo ostatnio poszedł mi zawór kąta wtrysku i znowu musze wydać 130 zł na nowy czujnik .. Pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Kolego widze ze zrobiles to samo co ja bo tez wymienilem na dephi. Podaj nam numery bledow. Bedziemy dzialac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaczy123 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Witam przerabialem identyczny problem 2 lata temu. Auto i silnik taki sam. Klekotanie silnika i bledu w cpu o uszkodzeniu czujnika polozenia walu korbowego. Wymienilem na jakis zamownnik (100-150 zł), dzialalo moze ze 3 m-ce i znow podobne akcje lecz nie tak czesto wiec jezdzilem z tym. Okolo rok temu usterka powtarzała sie coraz czesciej wiec kupilem nowy oryginalny czujnik (200-300 zl, nie pamietam konkretnej ceny) Czujnik ten mial na sobie znaczek mitsubishi. Wtedy moje zmagania z tą usterka znikly jak reka odjal. Nauczylem sie juz w swoim zyciu ze nie warto stosowac zamiennikow bo to tylko odciaga zakup i tak oryginalu. Pozdrawiam Jesli poczekasz to w weekend podam ci nr katalogowy tego czujnika bo mam go domu a bede tam w weekend Edytowane 29 Stycznia 2015 przez kaczy123   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 nr. OPEL 62 38 153 nr. GM 97180388 ew numer ori J5T23381   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limak01 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Niestety okazało sie znowu ze komp wywalił błąd tego czujnika .. dałem go na reklamacje i zobaczymy co z tym zrobią. Znając życie i tak wina będzie po moje stronie . Zrobię tak jak mówicie, zamówie oryginał i zobaczymy czy problem zniknie. A mam jeszcze jedno pytanko , czy te całe klekotanie jest niekorzystne dla silnika ? Czy coś większego może sie stać ? Póki co mechanik wkręcił mi inny ale też zepsuty i muszę na nim jeździć dopóki nie dostane tego nowego . Dziękuje wam wszystkim za odpowiedzi. Po raz kolejny skorzystałem z tego forum i po raz kolejny doświadczyłem, że można na was polegać. Pozdrawiam. Szukałem na hurtowniach czujniki własnie pod tym numerem (J5T23381) i jest ich kilka .. Producentem jest mitsubishi tylko że na pudełku piszę : 1)EPS 2)HELLA 3)ERA 4)FAE 5)VEMO Więc wydaje mi sie że produkują je dla innych firm .. I teraz pytanie który wybrać .. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez limak01   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Oryginal jest ze znaczkiem mitsubishi. Ale szukaj po numerach opla. A najlepiej to podjedz do ASO bo koszt u nich a w sklepie to moze 10 zl moze nawet nie. Rok temu ten czujnik w ASO byl po 300. Ale trzeba bylo czekac 3 dni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.