Skocz do zawartości

Gość Kogut94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem Astrę kombi z silnikiem x17dtl z 94' ze zdrową budą, nowym zawieszeniem i utrzymaną w dobrym stanie tapicerą, jednak sprzedający mnie uprzedził o silniku, z którym dzieją się dziwne rzeczy. Auto przejeździło w moich rękach 1200km i silnik przestał działać, a w międzyczasie wymieniłem końcówki wtrysków na nowe, świece, rozrząd, filtry, olej, koło pasowe na wale korbowym, jednak nic z tych rzeczy nie uratowało silnika. Kupiłem silnik ze skrzynią i sprzęgłem z rozbitka Combo z 98 roku sprowazonego z Niemiec (Silnik Diesel Isuzu, prawdopodobnie x17d, tylko nie wiem, czy 60km, czy 75km). Mam zamiar ten silnik wcisnąć w mojego gruźlika, w miejsce wadliwego x17dtl. Może mi ktoś powiedzieć, czy realne jest to, żeby to jechało i czy da radę to wcisnąć w miejsce dtl-a?

PS. Zarejestrowałem się na innym forum poświęconym głównie Astrze, ktrego nazwy nawet nie chce mi się przedstawiać ze względu na speców od Agro-Tuningu potrafiących zmieniać żarówki na tuningowe bez homologacji, bo to takie JP, HG i w ogóle. Mam nadzieję, że są tutaj ludzie, którzy potrafią odpowiadać z sensem i potrafią uzasadnić swoją odpowiedź.

 

Dodaję również zdjęcia silnika aktualnie siedzącego w gruźliku i obok leżącego z Combolota.

post-46521-0-23451800-1427456337_thumb.jpg

post-46521-0-89647800-1427456339_thumb.jpg

post-46521-0-20023800-1427456342_thumb.jpg

post-46521-0-56031100-1427456344_thumb.jpg

post-46521-0-25249100-1427456347_thumb.jpg

post-46521-0-79504500-1427456350_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz przełożyć sam słupek czy cały zespół?

Sprzęgło i tak mam do wymiany, więc będę chiał przełożyć silnik, sprzęgło i skrzynię. Kolega ma Astrę z TDS-em, tam jest dodatkowa łapa po lewej stronie, ale mam dostęp do migomatu, więc tutaj nie będzie problemu. Dodam, że przy silniku jest wszystko, świece, wtryski, pompa, alternator, rozrusznik. Nie mam węży i pojawił się problem, bo aktualnie wydech mam z tyłu silnika, a w isuzu jest z przodu i pompa też jest zamieniona miejscami, w dtl jest z przodu komory silnika, w golasie z isuzu jest z tyłu i jest tam jakas kostka, której w dtl-u nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, ty miałeś inny motorek GM, słupka nie można.

Jest trochę roboty ale do ogarnięcia. musisz osprzęt i kablotekę z isuzu założyć, dobrze by było jeszcze kogoś kumatego do pomocy, chodzi o ustawienie motorka na ramie i podłączenie kabli. Wydech można przerobić węże jakieś dopasować, jak napęd już masz to trzeba tylko przełożyć.

Porównał bym tylko czy skrzynia taka sama i z takimi samymi przełożeniami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Klawisz84

Potrzebujesz cały osprzęt z tego combo i komputer.

Ja w rozmowie z mechanikiem i wyliczeniach doszedłem do wniosku że nie ma sensu w to się pchać.

A mam astra g z Niemiec blachy ocynkowane i naprawdę dobrze trzymają.

Dlatego lepszym rozwiązaniem było kupić rozbitego golfa z tdi i wtedy masz 110km i części pod dostatkiem ;)

Ale to będę robił we wrześniu bo w przedtem mam wesele :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności