Skocz do zawartości

Gaśnie silnik na dziurach


Gość Darek 77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów.Czy ktoś może mi w miare możliwości podpowiedzieć co to może się dziać?Mianowicie juz 2 raz w ciągu 2 tyg zauważyłem taki objaw ,że jak jade po naszych polskich dziurawych drogach i wpadne w jakąś większą dziure podczas jazdy to szarpnie silnikiem i przygasa,zaświeca się ABS i okrutna kontrolka silnika CHECK EGEIN...dzieje się to i silnik odpala sam bo jedzie np na 4 biegu.Dalej jest wszystko ok.Na kompie jeszcze nie byłem.2 tyg temu zalałem podobno bardzo dobra ropą z podobno dobrego żródła(ropa była biała nie jak z cpn żółta_dolałem mu 3 setki miksolu bo tak mi kiedys mechanik mówił)Ale na tym paliwie chodzi elegancko i bardzo mało pali!!Oczywiście lał go nie będe!!Ale pytanie takie czy to coś może być od paliwa ,czy na tych dziurach jak wpadam coś się może rozłączać od wcząsu???Czy to POMPA!!!sie kończy :ups:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak będziesz na kompie i powiedzą ci jakie błędy wylatują to będziesz wiedział.Przeglądnij wtyczki bo może któraś się obluzowała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem że komp to podstawa ale wiecie jak to jest...ciężko się zebrać.A które wtyczki mogą być odpowiedzialne za takie numery ???Pewno napiszesz: wszystkie...A słyszałem ,że nie zawsze wyjdą takie błędy na kompie.

Edytowane przez Darek 77

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zaświeca się kontrolka to znaczy że coś generuje jej zapalenie. Może być klema plusowa, minusowa, kostka stacyjki, wyłącznik pompy itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Dzięki.Podjade na tego kompa w wolnej chwili i zobacze.Kontrolka świeci tylko w momencie gdy szarpnie silnikiem na dziurze mniej niż sekunde ,bo gdy odpali (SAM)to wszystko wraca do normy.Ale ewidentnie jak wpadne w jakąś dziure lub jade po serri większych dziur w asfalcie to przygasa.Zobacze te klemy,może to one.Wsumie dopiero 2 razy ,ale strach w oczach zostaje :szok: Remontować pompe przy tej wartości auta to jest straszne.Przebieg 290 000(tak myśle) A tak apropo wasze stacyjki też tak ciężko chodzą ,zwłaszcza w upał ??? Jak zapalam to muszę ją sam cofać zeby czasem rozrusznik nie kcil na okrągło.Chyba ,że to ta stacyjka???

Edytowane przez Darek 77

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ci nie wraca kluczyk po zapaleniu auta to masz do wymiany kostkę.Może faktycznie ona się rozlatuje robi berety podczas wstrząsów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo uszkodzenie typowo elektryczne, czyli gdzieś przerywa przy wyginaniu się wiązek lub problem z lewą przednią piastą czytającą prędkość pojazdu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle,że problem rozwiązałem.Zagladnołem dzisiajpod maske i kabel odchodzący z plusowej klemy był dosyć popuszczony.Dokręciłem i zobaczymy.Mógł on być od zasilania pompy i odcinał zasilanie paliwa gdy tracil na dziurach styk.Dziekuje za podpowiedzi bo nie wiem czemu ale zawsze mi ta pompa siedzi w głowie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności