Skocz do zawartości

Kontrolka Silnika , kopci , faluje na obrotach


Gość Lutek19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Corsa C 1.0 od pewnego czasu.1. Kopci cały czas na niebiesko . Nie wiem od czego , oleju troche ubywa ale to aż tak by nie kopcił .2. Drugim problemem jest kontraolka silnika na desce, pali sie caly czas. 3. Obrotyy na cipłym silniku falują tak że potrafi zgasnąć a nieraz trzymać 2 tys obr. Świece wymienione zostaluy i djagostyka komputerowa wykazała wypadanie zapłonu na każdym cylindrze ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci cały czas na niebiesko

 

 

https://www.google.pl/search?client=opera&q=Kopci+cały+czas+na+niebiesko+&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

 

 

 

 

 

Drugim problemem jest kontraolka silnika na desce, pali sie caly czas.

 

http://hasla.moto.pl/temat/moto/żółta+kontrolka+silnika

 

 

 

 

 

Obrotyy na cipłym silniku falują

 

 

 

 

 

 

https://www.google.pl/search?client=opera&q=Obrotyy+na+cipłym+silniku+falują+&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#q=Obrotyy+na+cip%C5%82ym+silniku+faluj%C4%85+opel

 

wypadanie zapłonu na każdym cylindrze

 

 

http://forum.samnaprawiam.com/wypadanie-zaplonu-brak-iskry-na-jednym-cylindrze-x18xe1-vt2325.htm

 

http://autokult.pl/9494,cewka-zaplonowa-jak-zdjagnozowac-jej-usterke

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopcenie świadczy o zużyciu oleju. Uszczelniacze zaworowe lub pierścienie. Widziałbym na początek pomiar kompresji, bo wypadanie zapłonów może być tym spowodowane. Te silniki to straszny kibel - porażka Opla. Środkowy cylinder najczęściej wygląda jak po wojnie. Myślę, że nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy, ale na początek pomiar kompresji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś miałem pomiar na cylindrach i miał 11.5 11.3 11.4 . Mechanik poweidział że to problem z listwą i wypada zaplon a za tym idzie kopcenie bo nie wypala paliwa .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa czyli DIS czyli cewka zapłonowa. Może to być przyczyną wypadania zapłonów.

Skąd pewność, że kopcenie jest z paliwa?

Jaki kolor ma dym? Jasny o niebieskawym odcieniu, czy ciemniejszy, bardziej siny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi wygląda na olej. Jeśli zagrzany silnik pracując na jałowym ok. minuty dostanie chwilowo gaz do dechy, to powinien puścić z wydechu siwego bąka. To oznaka wykończonych uszczelniaczy zaworów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności