Skocz do zawartości

Dobra zagadka Opel astra F odpalanie


Gość Skun18

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Żadne adaptacje przepustnicy.

Zrzucić klemę z akumulatora na noc a rano odpalić i jeździć tylko i wyłącznie na benzynie - 25-30km starczy. Jak zacznie normalnie jeździć to regulacja LPG, jak nie, to szukać problemu dalej.

Milion razy na forum pisałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za pomoc. Dam znac czy problem zniknie.

 

 

Edit:

Niestety, zrzuciłem klemy na całą noc. Własnie wróciłem od auta i nic z tego dalej nie odpaliło. Na benzynie mogę kręcić i nic.

 

Edit:

Okazuje się że paliwo do wtrysku dochodzi normalnie lecz wtrysk nie puszcza dalej. jak go wyciągne jest cały mokry a w dolocie nie ma nic paliwa. jak go całkiem wyciągne to leje paliwem aż miło. Z tym że sprawdzałem 3 wtryski. Na jednym odpalił i chodził chwilę dopóki nie przełączyłem na gaz. Pozniej zaczał cykać. a na końcu w ogole nie odpalił. Czy to możliwe że 3 wtryski są do dupy ? Oczywiście używane bo nowych nie mogę nigdzie znaleźć.

 

Panowie a Czy może być tak że kopułka będzie walnięta i przez to wtrysk nie będzię się otwierał ?

Edytowane przez Skun18

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napiecie 12v podaje. Moze byc w inny sposob padnieta ?

 

oporność wtrysku to 1,8~2.0. Czy da się jakoś sprawdzić moduł zapłonowy ?

 

Czy jest to możliwe że padł moduł zapłonowy i iskra jest na gazie chodzi ale moduł nie steruje wtryskiem ?

Edytowane przez Skun18

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w tym wypadku wygląda na problem instalacji LPG. Przewody do wtrysku są cięte i przejmuje je LPG, żeby silnik nie dostawał obu paliw. Czy porzypadkiem nie ma gdzieś wadliwego połączenia tego przeciętego przewodu?

Sprawa druga: wtrysk cały czas dostaje +12v a jest kluczowany masą i masa jest cięta do LPG.

Sprawdziłbym dokładnie kabelek za kabelkiem - rozwalić peszle czy izolację i szukać uwalonego połączenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co gdybym całkowiecie odłączył gaz ? złączył normalnie kable jak by było samo paliwo PB ? druga sprawa jeśli by był uszkodzony to wtedy by nie podawał tego napięcia 12 V czy tak ?? a on podaje po przełączeniu zapłonu.

Edytowane przez Skun18

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jechać po przewodzie wtryskiwacza do miejsca cięcia i połączyć to z pominięciem LPG. Wtedy skorzysta się podwójnie, bo wykluczy się wadę przełącznika gazu (jeśli to instalacja I lub II generacji).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zrobiłem jak mówiliście i doszedłem do miejsca zlutowanych kabli. przy wyłaczonym zapłonie napiecie było 12,5 V a w momencie gdy włączyłem już zapłon napięcie spadło do 3,4. Więc podałem na sztywno mase w to zlutowane miejsce i auto zajarzyło na benzynie ale go dławiło i po chwili zgasło być może dlatego że podałem cieniutki kabelek. Jutro będe próbował to jakoś podpiąć konkretniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności