Skocz do zawartości

Corsa B 1.2 - Wolno schodzi z obrotów, duże spalanie, brak mocy.


Gość JaSzopen

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JaSzopen

Witam serdecznie : SMILE :

 

Mam pewien mały... aczkolwiek duży problem dla mojej kieszeni. Otóż chyba nie jestem jedyny który boryka się z problemem wysokiego spalania w Corsie B 1.2 8v X12SZ

 

Niedawno odkupiłem pojazd od emerytki - przynajmniej mam pewność, że nie był katowany i wszelkie naprawy przechodził regularnie (mam na to zlecenia naprawy, kosztorysy itd.) Silnik nie stuka, nie puka, nie dusi się, pali na zimnym bardzo szybko jednak jest kilka ale...

Silnikowi ewidentnie brakuje mocy, a jak zmieniam bieg to obroty utrzymują się z 2-3 sekundy i spadają. Nawet ten brak mocy i utrzymywanie się obrotów bym przebolał, ale nie przy tym spalaniu...

Wczoraj byłem przejechać się i samochód spalił w 50km tyle ile powinien spalić w 100km. Dodam jeszcze, że jechałem w miare możliwości ekonomicznie.

 

Więc tutaj zwracam się do innych Korsarzy, co muszę sprawdzić, co wymienić, co wyczyścić, co przedmuchać aby w końcu moja Corsa pracowała tak jak należy.

 

 

Dziękuję.

Edytowane przez JaSzopen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kontrolka usterki ci się nie świeci? Może być zamulony bo emerytka nie przegoniła go dobrze,nie dogrzała jak należy?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JaSzopen

A kontrolka usterki ci się nie świeci? Może być zamulony bo emerytka nie przegoniła go dobrze,nie dogrzała jak należy?

Check Engine nie zapala się ani w trakcie jazdy jak i na postoju. Tak sobie gdybam, że może silnik dostaje gdzieś lewego powietrza bądź przepustnica jest usyfiona.

Jak myślicie?

Edytowane przez JaSzopen

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

samochód spalił w 50km tyle ile powinien spalić w 100km.

znaczy sie ile ??

mamy zgadywac ??

co do lewego powietrza

mozna to samemu sprawdzic

starter w spreyu albo inny latwopalny np plak i szukasz

opisano to na forum

przepustnice wyczyscic

to nie zaszkodzi

o serwis swiece kable filtry nie pytam

bo chyba wiesz co to

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JaSzopen

Chyba znalazłem winowajcę, aczkolwiek nie jestem pewien. Otóż wróciłem dziś z przejażdżki i zacząłem lekko go gazować na rozgrzanym silniku. Z wnętrza nie jest to słyszalne jednak kiedy otworzyłem drzwi i wychyliłem głowę usłyszałem charakterystyczne "pierdzenie" dochodzące z okolic wydechu. Jednak czy to może być przyczyną spadku mocy i zwiększonego spalania?

A co do przytrzymywania obrotów przez silnik w trakcie zmiany biegów to ten problem został dzisiaj rozwiązany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JaSzopen

No i problem wysokich obrotów wrócił... niestety. Tylko, że teraz zanik mocy i te przytrzymywanie obrotów występuje tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności