Skocz do zawartości

Czy sintry mają miękkie zawieszenie?


Rekomendowane odpowiedzi

Allo allo.

Jak jadę po dziadowskiej drodze z nierównościami lub przez śpiące miśki to buda się dość mocno kołysze.ten typ tak ma?Sintry mają takie mięciutkie zawieszenie?Jest fajnie,wysoko ale momentami mam obawy czy zapanuję nad sintrolotem.

 

 

Czy na szarpaku można sprawdzić skuteczność amorów?Oprócz kompleksowego sprawdzenia całego zawieszenia oczywiście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Olaola1

To może ja wtrącę kilka groszy z uwagi na doświadczenie jazdy kilkoma Sintrami.

 

Zawieszenie Sintry można nazwać.. w zależności od kilku czynników, Ale raczej jest miękkie w porównaniu do większości aut europejskich.

Należy pamiętać znów iż zawieszenie jest typowo z amerykańca, a te są dość miękkie. Choć baran pływa nam bardziej.

 

Po pierwsze wiele z nich jest wiekowe i nie miały amorków wymienianych.

Jeśli przejeżdżasz nią przez próg zwalniający i zdarza się zawadzić podwoziem - przód na 100% do wymiany. Należy też pamiętać o tym iż przód Sintry jest dość ciężki z uwagi na krótką maskę całość skumulowana jest na przedniej osi.

 

Co do tyłu tutaj wygląda to skomplikowanie. Musisz wiedzieć czy masz amorki z Nivo czy też nie. Jeśli nie masz, znaczy iż były wymieniane i spokojnie na stacji diagnostycznej dowiesz się jaki jest stopień ich sprawności.

Natomiast z Nivo najważniejszą sprawą jest czy pompka działa. Jeśli nie działa pompka, test może ci pokazać bardzo niską skuteczność pomimo ich sprawności. Zależy to od stopnia "napompowania".

Amorki można podpompować zwykłą pompką do rowerów... ale musisz wiedzieć czy wozisz ciężary czy też nie.

 

W Luśce mamy amorki nowe ale pompa nie działa.

Np ja wożę ciężary więc tył jest wysoko i w takiej konfiguracji, bez obciążenia mają sprawności 35% ! Ale tyłek nie lata.

A po załadowaniu, wiadomo jeździ jak tralala.

Jeśli nie przewozisz ciężkich rzeczy, nie wozisz wszystkich towarów, wówczas można z nich spuścić trochę powietrza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedzi : SMILE :

 

Byłem dziś na szarpaku sprawdzić zawieszenie i amory,bo spokoju mi to bujanie nie dawało.

No i tak to się przedstawia.

4fdd2e1da550.jpg

 

Z zawieszenia do wymiany są tylko końcówki drążków kierowniczych.Z tyłu wszystko sprawne,ale ze względu na wiek można wymienić tuleje tylnego stabilizatora.

Diagnosta był zdziwiony,że amorki działają wprost proporcjonalne do ich wyglądu hehe.

Edytowane przez Migel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności