Gość papryka Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam. od jakiegoś czasu z tylnego lewego koła słychać było odgłosy świerszczenia. Okazało się ze tarcza spalona a z klocków zostały blaszki bez okładziny. Wymieniłam tarcze klocki w tylnych kołach. Sprawdzone zostały cylinderki, przewody, łożyska. Mimo tego tylne lewe koło nagrzewa się bardzo i czuć zapach spalonego plastiku. Może macie jakiś pomysł co może być przyczyną takiego stanu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2501 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam Sprawdź czy prawidłowo działa cylinderek , czy klocki nie trzyma w blaszkach w zacisku i nie wracają lub na prowadnicy zapiekł sie zacisk. Jeżeli to jest ok zostaje brudny płyn który zatkał gumowy przewód hamulcowy i cylinderek nie wraca.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Zapieczona linka hamulca ręcznego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papryka Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Dziękuję za pomysły. Sprawdzę w poniedziałek w warsztacie. Dam znać co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papryka Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witajcie. Banalna rzecz. Mianowicie jakaś osłona haczyła. Mam nadzieje ze to tylko to. Muszę się wybrać na wycieczkę w celu sprawdzenia. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papryka Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Problem wrócił jak bumerang. Wymieniono płyn hamulcowy i przepchano przewody. Czas na kolejne testy. Problem pojawiał się podczas jazdy na odcinkach dłuższych tzn po 40 km trasy. W mieście ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Miałem takie same objawy, raz z jeden str raz z drugiej. Zaciski były czyszczone, bla bla bla, po jakimś czasie problem wrócił bo w warsztatach nie chce im się zajmować takimi rzeczami. Rozkręciłem sam wszystko, przeczyściłem i przesmarowałem smarem silikonowym prowadnice a same zaciski oczyściłęm i pomalowałem dedykowaną farbką w aerozolu. Od trzech czy czterech lat mam spokój   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jak nie pomoże to wężyk wymień . Zdarza się że się rozwarstwi w środku i płyn się nie cofnie .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość papryka Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Nowy płyn hamulcowy i przepchanie nic nie dało. Czas na sprawdzenie wężyka. Mam nadzieję że to nie zacisk. Dodam że na podnośniku wszystko oczywiście działa wszystko przeczyszczone i przesmarowane. Może ktoś słyszał o fajnym kursie na mechanika samochodowego bo mam wrażenie ze wszyscy do których trafiam ignorują kobiety i maja w nosie moje uwagi. Dzisiaj pojechałam sprawdzić autostradą co i jak. W jedna stronę po 22 km zaczęło swiergotac. Po 3h wracałam i po 30 km to samo. Jestem zła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 A skąd jesteś? Nawet jeśli okaże się, żę coś nie tak jest z zaciskiem to istnieją zestawy naprawcze więc w zasadzie nie powinno być potrzeby wymiany całego zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.