Gość Olaola1 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Panowie, mądre głowy.. jak niektórzy wiedzą w jednym z moich garaży odpoczywa sobie grzecznie mój Kadecik GSI bez dachu z silnikiem c20ne. Tak sobie odpoczywa już dwa lata.. Jedni mówią sprzedaj, drudzy mówią trzymaj. Nie było kiedy się nim zająć ale tak powolutku mnie nęci : SMILE : Myślałam nad tym aby go odpalić ale wiem iż zanim to zrobię to po takim czasie lepiej przeprowadzić pewne procedury. No i tutaj prosiła bym o poradę co i jak po kolei aby mu kuku nie zrobić. Czy może od razu dać sobie spokój i szukać c20xe? Tym bardziej iż przed postawieniem miałam podejrzenia iż silnik leciwy już.... Przed postawieniem mierzyłam kompresje i na 3 miał 10 a na ostatnim 9,5 bar Potrzebuje motywacji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 ja bym zostawil c20ne wyjac, zrobic i zostawic w oryginale swap na c20xe ?? dostan dobry silnik to juz wyczyn remont tez sie klania a koszta wyzsze i to sporo plus koszt swapa co do odpalania po 2 latach sprawdzic plyny benzyna pewnie juz sie nie nadaje po tym czasie niektorzy dodaja olej do cylindrow inni ida na harda i odpalaja bez przygotowan   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Hm... Myślisz że nie trzeba zlewać oleju z silnika? Słyszałam opinię aby go zalać naftą i zostawić na trochę. A potem podmienic na olej. Bena powiadasz... Czyli pewnie filtry oleju i benzynki też? Swap domyślam się iż spore koszty... . silnik + skrzynia to juz koszt remontu obecnego. Choć z drugiej strony się wie co się ma. Tylko taki ospały ten silniczek, moze to tylko faktycznie kwestia dobrego remontu.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 mozna zlac ale co to da skoro bedzie zimny trzeba bedzie zalac jakims tanim ponownie rozgrzac i znowu zlac cabrio ma sie toczyc a nie zapindalac 115 kucy po remoncie spokojnie styknie jak robic swap to na V6 wtedy i dzwiek bedzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Jaaaasne... Wybebesze z Sintry V6. Nówka funkiel będzie Co do toczenia się to nie mam odniesienia ale chyba powinien rozwinąć prędkość 120 km/h a tu z 100 jest problem. Idealne miejskie auto Faktem jest iż zanim go postawiłam miał zmieniany olej... Ale obawiam się aby nie zaciągnął jakiś syfów z miski. Po takim czasie to pewnie coś tam się nawarstwiło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Zobacz pasek rozrządu czy z racji wieku nie jest sparciały, coby nie zrobił silnik kuku. Świeże paliwo i filtr paliwa powinno ożywić pojazd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 c20ne jest teoretycznie bezkolizyjny wiec kuku nie zrobi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Nie tylko teoretycznie ale i praktycznie - jest bezkolicyjny pod warunkiem, że ktoś w ramach tuningu nie splanował głowicy do wysokości 94,6mm czyli o >1,5mm od stanu fabrycznego. Ja bym wykręcił świece, wlał ciutek oleju do każdego gara, zakręcił kilka obrotów wałem, po wsadzeniu świec odpalił na kilkanaście sekund. Jak odpali i będzie chodził gitara to standard - filtry olej paski świece i jazda.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 paski, filtry itd... to pikuś. Myślałam iż więcej zachodu z tym. Obawiam się iż nie ma chłodziwa w układzie.. chłodnica się rozszczelniła jak go postawiłam... tam pewnie tez jakąś płukankę należało by zrobić w takim wypadku?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Ja bym mu dał po 10ml nafty na każdy garnek i odpalał. Można kawałeczek popchnąć na wysokim biegu. Aby tlokami ruszyło. Syfu z miski nie pociągnie. Ewentualna Wymiana oleju dopiero po rozgrzaniu. Większe znaczenie ma stare paliwo. Płynem chłodniczy i dziurami w układzie można się zająć po pierwszej próbie odpalenia. Płukanie zależy od tego co było w układzie. Jaki kolor ma to co w nim jest. Ps. Jeśli chcecie to pomogę w tym projekcie. sztywny hol i zabieram do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.