Skocz do zawartości

"Choinka " na zegarach + problemy z elektryką


Gość Tom3czek88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tom3czek88

Witam Panowie,mam problem z zegarami i reszta elektryki tzn... po tygodniu odpaliłem auto ,jadąc do pracy po 3 km zapalił mi sie check engine, i chwile później zalaczyly sie kontrolki jak na zdjeciu, przestało działać wspomaganie , zaswiecila sie również kontrolka włączonych świateł przeciwmglowych gdy chciałem je wyłączyć zgasły mi światła mijania, podczas hamowania gasniebradio, tak samo jak podczas włączania kierunków... mial ktoś kiedyś taki problem...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź akumulator to raz. Czesto są takie cyrki jak już mówi papa.

Druga sprawa to zczytanie błędu skoro jest check.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tom3czek88

Błąd to P0562 coś z niskim napięciem a jesli chodzi o akumulator to on ma dopiero rok czasu,alternator nieco mniej :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Błąd to P0562 coś z niskim napięciem a jesli chodzi o akumulator to on ma dopiero rok czasu,alternator nieco mniej
bład brzmi tak: Vehicle System Voltage Too Low .. czyli niskie napięcie w systemie .. czyli nic więcej co napisał/a Olaola1 .. akumulator, alternator, kabel masowy lub prądowy .. trzeba szukać??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kompletnie nie rozumiem twojego niezdecydowania

bo kiedys się przejechałem .. nikt był typowo męski a to była kobieta .. i odwrotnie .. nic był kobiecy a to był facet .. przepraszam, że uraziłem .. ))))))


sprubój naładowac akumulator .. czy się da a jak się da to co bedzie dalej . czy uruchomisz auto, jakie bedzie napięcie na akumulatorze przed uruchomieniem .. po uruchomieniu i jaki jest spadek napięcia podczas uruchomienia. Te pomiary musisz zrobić .. jak będziesz je miał .. to wtedy bedziesz wiedział wszystko .. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Tom3czek88

No wiec sprawdziłem, po naładowaniu aku miał 12,3V podczas rozruchu napięcie spadło do 11,6V i po chwili wskoczył 11.61V i utrzymywał się przez 5 min pracy silnika. Co przyjac jako przyczynę takiego zachowania?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności