Skocz do zawartości

Niespodzianka z rana, woda rozładowała akumulator?


Gość NowaAstra GTC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no to może się grzać bo nie ma kontroli prądu ładowania. Z drugiej strony można w ten sposób zabić akku. Zbyt duży prąd ładowania może zniszczyć cele... wiesz może jaki jest prąd ładowania?

Inna sprawa to zły kontakt elektryczny też może powodować grzanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NowaAstra GTC

Akumulator naładowany. 11h i jest OK. Tzn aku jest OK. Po sprawdzeniu napięcia na aku 14,2 po dodaniu obciążeń spada do 12 z hakiem, wyświetlacz podczas jazdy pokazuje 13,5v, DIMM dalej na NONE, czyli alternator nie ładuje. W poniedziałek jestem umówiony na wyciągnięcie altka i robotę. Regulator napięcia?

 

Od razu uprzedzę, podczas jazdy nie świeci mi się kontrolka ładowania aku, wsio jest ok. Tylko to małe napięcie. Wspomaganie kierownicy elektryczne rady, dziwny dźwięk przy skręcaniu kiero, aż głowa boli, piszczenie, buczenie nie wiem jak to określić, ale ewidentny brak prądu.

 

Pięknie na mnie pech spadł: Altek, kompresor klimy, branie oleju, chłodnia co wymiany. Piękny zestaw do zrobienia na poniedziałek... ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale 13, 5 to nie jest tragedia .. akumulator moim zdaniem jest ładowany .. :)

elektryczne?? czy elektrohydrauliczne .. moze po prostu brakło płynu .. sprawdź czy na maglownicy masz zbiorniczek z płynem .. bo to co piszesz to dla nie brak .. ale płynu hydraulicznego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NowaAstra GTC

Tak elektrohydrauliczne. Powinno być 14,2. Do tego nie ładuje altek, bo mam na wyświetlaczu DIMM-NONE. Płyn wspomagania jest, tyle co trzeba. Jutro auto zostawiam u mechanika, alternator do sprawdzenia. Dioda, regulator?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ładowanie na poziomie 13,5 w Vectrze C i było wszystko OK .. jak padł alternator to napięcie spadło do 10V czy 9V już nawet nie pamiętam .. wiec tak jak mówię .. dla mnie ładowanie jest OK na tym poziomie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NowaAstra GTC

No to nie wiem, a miałeś skoki, że Ci napięcie latało czy stało cały czas. Bo u mnie skacze 13,4-13,5, podpięty komp i też latało, nie było stałego napięcia, auto na postoju. Zapytam jutro mechanika czy to może być plyn... Masz na myśli płyn od wspomagania układu kierowniczego? Sprawdzałem go wczoraj i ilościowo jak trzeba, nic nie wyciekło. Tylko że DIMM-None, wg opisu kontrolek, nie ładuje alternator.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bo u mnie skacze 13,4-13,5, podpięty komp i też latało, nie było stałego napięcia, auto na postoju.
u mnie tez skakało .. i do wartości 13,4 .. 13,3 V

no to jezeli masz poziom płynu hudraulicznego .. no to nie wiem .. co z tym wspomaganiem? jezeli nie ma z niego żadnego błedu ..to chyba, że samam pompa się zaciera z jakiegoś powodu .. ale to jest gdybanie .. wiec lepiej bedzie jak mechanik to zobaczy i sam zweryfikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności