Skocz do zawartości

SPRZĘGŁO NATIONAL + SZTYWNE KOŁO - OPINIE


Gość Optimex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie jakie są opinie na temat kompletu sprzęgła firmy NATIONAL oraz sztywnego koła w naszych 1.9 CDTI? Rok temu kupiłem na Ebay-u zestaw sztywnego koła + sprzęgło no name na tej aukcji (http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-SIGNUM-1-9-CDTI-120-M32-SINGLE-MASS-CONVERSION-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-/261044101366?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cc770e0f6), niestety sprzęgło ślizga, tłucze się i wydaję dziwne dźwięki. Na Allegro pojawiły się zestawy firmy NATIONAL bez koła zamachowego. Chciałbym zostawić swój zamach ze starego zesdtawu i założyć wyżej wymienione sprzęgło tylko czy będzie pasować :-( Proszę również o wytłumaczenie dlaczego na allegro są trzy pułapy cenowe tego samego sprzęgła mimo że w opisie podane jest przeznaczenie dla tych samych silników itp?? Pacjent to ASTRA H Z19DTJ dłubnięta na około 170 KM.

 

http://allegro.pl/ck9891-sprzeglo-kpl-astra-1-9cdti-05-i5497239076.html

 

http://allegro.pl/ck9892-sprzeglo-kpl-vectra-1-9cdti-04-05-i5497239289.html

 

http://allegro.pl/ck9891-47-sprzeglo-kpl-astra-1-9cdti-nsc0047-i5497239180.html

Edytowane przez Optimex

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszczędzając kilka stówek na kole dwumasowym prosisz się o dodatkowych kilka tysięcy na naprawę skrzyni biegów. Nie wiem czy gra warta jest świeczki. Zwłaszcza przy chipowanym aucie.

 

Nie baw się w żadne wynalazki, bo to pewnie skończy się tragicznie. Niejeden już przejechał się na takich kombinacjach.

Edytowane przez MrSeeba

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymbardziej na jednomasie skrzyni nie uwali.oto pryzklad:

Tu masz fotke czym grozi jazda na dwumasie.
min_a569ee74e1319d747d65ad8f2d404d.jpg
Silnik 2.0 tdi CR czyli jednostka dość świeża a po ogledzinach przyczyną ukrecenie walu byla jazda z dwumasa rozklekotaną.
To ze raczje nie bedzie pasowac docisk to raczje wiadoma sprawa. Chyba nie myslisz ze ktos sie bedzie dostosowywal do innej firmy. Kady robi pod swoje wymysly i wyliczenia. Docisk mozesz dac do radzikowskiego tak jak i tarcze. W tarczy ci wymieni okladziny a jak sie slizga to za moc tryzmania sprzegla odpowiada docisk a wlasciwie jego sprezyna( sloneczko). Radzik zalozy podwójna sprezyne i bedzie trzymal mocny niuton.
co do aukcji to mam cie uczyc czytac ze zrozumieniem i uwaznie?? Sprawdz co jest na aukcji i tyle.
Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie skrzynie robiłem miesiąc temu, wymieniłem komplet łożysk i dyferencjał. Nie mam czasu ani możliwości żeby się bawić w wysyłanie sprzęgła itp. Auto oddaje do mechanika i mam odebrać na drugi dzień zrobione : SMILE : Ten zestaw który teraz mam rzęzi, szmera i ślizga się. Ogólnie h****ka :)


A tak poza tym sprzęgło w moim Z19DTJ jest takie samo jak w Z19DTH ?

Edytowane przez Optimex

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ma silnik do tego jakie sprzeglo??? raczej rodzaj skrzyni ma tu znaczenie. Dzwon skrzyni moze miec inne wielkosci i inne odleglosci. Mozesz tez zakupic takowe sprzeglo i wyslac radzikowi na przerobienie przed oddaniem auta do mechanika. Czas realizacji ma dosc szybki.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko że sprzęgło przerobi a koło zamachowe nie będzie pasować i pozamiatane : SMILE : Raczej kupie oryginalny zestaw z dwumasą do DTH dla świętego spokoju : SMILE : Teoretycznie silniki Z19DTH i DTJ to te same jednostki różniące się tylko ,,programem'' więc raczej skrzynie będą te same.

 

P.S. Jaką markę polecacie LUK czy SACHS ?

Edytowane przez Optimex

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta dth i dtj to te same a czemu tunerzy robią rozne moce a nich. EVO juz kiedys pisal jakie sa roznice w tych silnikach. Skrzynei nei musza byc te same bo stosowano rozne skryznie z 1.9 cdti. Tak wiec musisz wiedziec jaka skrzynei mas zi pod nia kupujesz graty. Silnik nie ma nic do rzeczy jakie sprzeglo bo silnik moze wyladowac w motorówce nawet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mówimy o silnikach 16-sto zaworowych. Ja mam DTJ i kupuję graty od DTH i wszystko pasuje. Możesz podać link do rzekomych różnic bo przewertowałem wszystkie fora i jasno pisze że są to te same jednostki. Te same numery wtrysków, sprężarki itp. Ktoś nawet sprawdzał kolo kompresji i jest identyczne. Więc nie mieszaj bo chyba się nie zrozumieliśmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dzwon do EVOLUTION MOTOR SPORT i pytaj J. JAKIMOW co i jak. Nei wiem on zajmuje sie profi tuningiem. Skoro tak twierdzisz z e to te same silniki to pokaz kilka wykresów DTJ z moca pod 200 koni po chipsie. Powodzenia w zakladaniu tego samego zestawu sprzeglowego z dwumasem do skryzni F40 i M32 bo te skrzynie bywaly w 1.9 cdti w oplu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności