Skocz do zawartości

Sterownik centralnego zamka Sintra


Gość _EasyNick_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _EasyNick_

Witam

Zakładam temat ponieważ nie znam się na elektryce a chciałbym założyć sterowanie centralnego zamka z pilota.

 

Wiem ze dla kogoś kto ma podstawowe pojęcie o elektryce jest to banalne i pomyśli chłopie to jest proste zrób sobie sam, ale jeszcze nigdy tego nie robiłem więc pytam :gwizd: .

Koszt jest niski około 40-60 zł a podgrzewanie kluczyka czy wieczne psikanie odmrażacza do zamka zimą jakoś mnie nie pociąga :P

 

Pytanie do użytkowników: Może ktoś już zakładał, lub chce założyć i ma pojęcie jak to zrobić podzielił by się swoim doświadczeniem.

 

Interesuje mnie najprostszy sterownik który tylko otwiera i zamyka bez zbędnych bajerów.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość krzychu0483
A przyjedziesz do Łodzi?

:gwizd:

To założymy gratis :-D

I piwo damy

I kiełbaskę z grilla

I spać położymy :-D

 

Nic więcej mi nie zostało, jak tylko w 100% potwierdzić i dodać, że przy okazji zajebistych ludzi się poznaję ;)

Edytowane przez krzychu0483

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość _EasyNick_

Sterownik założony :jupi:

Nawet dla człowieka który nie zna się na elektryce samochodowej a ma miernik, okazało się to banalnie proste.

 

Kupiłem takie coś

 

SuN8fQKl.jpg

 

Podłączyłem do siłownika w drzwiach kierowcy i po problemie.

Pozdrawiam.

post-188-0-63927200-1447290611_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _EasyNick_

50 zł. :super: Miałem możliwość kupienia ori centralki z pilotem. ale z pilota wyleciał po otwarciu jakiś element elektroniczny.

Suma naprawy i kupna przekroczyła by na pewno te kwotę więc po co .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach