Gość gonzo 1983 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nocny duch- to nie jest obudowa termostatu z 1.3 cdti z oznaczeniem Z 13 dtj.Is good- a co można rozebrać w obudowie poza ewentualnym wykręceniem najcięższych króćy, które w niczym nie pomogą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 No to nie mam więcej pytań. Nie przeczytałeś tematu, o którym wspomniałem a tam wszystko jest omówione. Wymontowuje się największy plastikowy króciec.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonzo 1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Is good to podaj link w którym jest to nakreślonego jeśli możesz bo z tego co czytam to kumary z ciebie gość.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 http://forum.opel24.com/topic/67902-termostat-13cdti-wychladzanie-silnika-podczas-jazdy/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonzo 1983 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ok,przeczytałem wszystkie strony tego postu i jest jedynie wzmianka o tym że w Z13 dt i z13dtj obudowa jest rozbieralna przy najgrubszym króćcu(przy metalowym pierścieniu)i ewentualnym dopasowaniu wkładu.Tylko pytanie czy przerabiałeś ten temat czy jedynie słyszałeś o tym bo ten najgrubszy króciec(plastikowy) jest połączony szczelnie z obudową kołnierzem i po usunięciu jego za bardzo nie ma co dać mądrego żeby znowu spełniało swoją funkcję(tzn. nie ciekło).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Tak przerabialem. Wyjmuje się ten stalowy sprężynujący oring i króciec odchodzi od obudowy. Pod nim jest gumowy oring uszczelniający, który trzeba dobrać nowy, bo stary nie będzie nadawał się do ponownego założenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.