Skocz do zawartości

Utrata mocy!


Gość Rafał_1975

Rekomendowane odpowiedzi

Nic dziwnego bo blad i zamulenie zostaje na stale ( az do restartu silnika czyli ponownego odpalenia) jak anomalia, blad wystepuje nieprzerwanie dluzej jak 5 sekund w ciagu. Czyli jak przyspieszasz na 2 biegu i depniesz pedal gazu do dechy ale przez 3 sekundy to bledu nie wywali jkaby nawet ladowala turbina jak w jakims bolidzie. Nie moze byc tak skonstuowany uklad elektroniczny ze mala anomalia przez pol sekundy powodowalaby juz blad bo naowe auto wyjezdzajace z fabryki mialoby juz ze 20 bledow na sobie. TO tak jak mierzysz miarka metrówka to dopuszczasz blad 1 cyz 2 cm bo to nei suwmiarka by sie palowac i byc pedantem i o kazdy milimetr sie kłócić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Najdziwniejsze bylo to że podczas pracy silnika i wykasowaniu błędu mogłem przejechać kilkadziesiat kilometrow i bład nie powracał i auto miało moc po zgaszeniu silnika i odpaleniu go problem powracał
jezeli tak było .. to raczej masz problem z przeładowaniem .. czyli za wysokim cisnieniem w układzie dolotowym powietrza. Ponieważ z tego co wnioskuje po silniku .. masz turbinę upustową .. to największym podejrzeniem dla mnie jest układ podciśnieniowy. Sprawdź wartości podciśnienia, sprawdź przewody podciśnieniowe, sprawdzić siłownik przy turbinie .. to sa jak dla mnie najwazniejsze punkty do sprawdzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za podpowiedz jestem umowiony do innego mechanika na diagnostyke co ciekawe dodam tylko ze dzisiaj kilka krotnie gasiłem i odpalałem auto i przejechałem nim jakieś 100 km i nic na desce się nie zapaliło i auto śmigało aż miło....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak 1.9 cdti ma turbne upustowa jak kazdy taki silnik niewazne z jaka moca ma turbo VNT. Nie ma tu znaczenia uklad podcisnieniowy czy gruszka bo by raczje mial problem z niedoladowaniem jesli juz. Problme raczje lezy w zmiennje geometrii w muszli goracej turbiny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opel Vectra 1.9 120 KM 2006 jezeli ktos juz cos podobnego przerabiał proszę o pomoc

wydawało mi sie, że te silniki miały jeszcze upust .. ale jezeli się mylę .. to ok .. to będzie tak jak mówi Wesol .. kierownica strumienia spalin .. ale raczej nie problem z niedoładowaniem .. tylko z przeładowaniem.

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisaj znowu pokonałem autem dystans około 100 km niestety bład swieciał na desce cały czas i ubytek mocy był spory dopiero pod koniec podróży auto sie rozbujało, Koledzy a jeżeli jest tak jak mówicie czyli problem z przeładowaniem co należy zrobić ?i czy wysoki jest koszt takiej naprawy ? ,mam wrażenie że już 400 zł wyrzyciłem w błoto na ten zawór i robocizne nie chciałbym powtórzyc ponownie takiego blędu....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sczytaj błędy aby mieć pewność z czym mamy do czynienia .. zanotuj numer błedu i jego symptom .. to ważne.

ja najpierw sprawdziłbym układ podciśnieniowy .. tak jak pisałem .. a potem?? hmm .. jezeli jest tam rzeczywiście zmienna geometria to czyszczenie kierownicy może pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności