Skocz do zawartości

c20ne na motronicu 2.8


Gość tomekc16nz

Rekomendowane odpowiedzi

Ustaw nad czujnikiem jak 1 tłok jest w GMP.

TPS-y NIE SĄ ZAMIENNE. Nie są dlatego, że w c20xe przepustnica kręci się w przeciwną stronę. Lekarstwem może być zamiana zewnętrznych kabelków we wtyczce (np. przecięcie i zamiana miejscami).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Lekarstwo podziałało!DZIĘKI! A ja zamieniałem 1 z 2 zamiast 1 z 3 i cały czas go zalewało... Silnik pracuje w miarę normalnie ale...

z tym ustawieniem tego czujnika to nie jest tak że jak ustawie na gmp pierwszego tłoka to jest dobrze - wtedy wali czek... jak go wyprzedze o mniej więcej 20* to czek gaśnie ale przy gwałtownym uchyleniu przepustnicy jest czasem dość długi czas zwłoki i powolne wchodzenie na obroty lub strzał w dolot (mam nadzieje że przepływka się nie nadwyrężyła bo jest prawie nowa)... jak manipuluje deklem to cieżko wyczuć ten właściwy moment... ogólnie dół jest dostateczny(ale to jeszcze nie to) ale powyżej 3k jest bardzo dobrze idzie bez zawachania do odcinki.

Cewkę podmieniłem na sprawdzoną i jutro coś bede wiedział wiecęj. Poza tym jest mały problem z gwałtownym spadaniem obrotów przy dojeżdzaniu do skrzyżowania-raz mi zgasł. Wcisne sprzęgło i gwałtownie spadają do ok500 chwila zwłoki, dwa trzy razy pofalują i stabilizują ale to jeszcze nie to. W sobote wywalam wtryski bo mam zielone jakieś takie biedne i zakładam te co były na początku w pół sekwencji c20ne (wywaliłem je bo były głośne na fuulgrupie jak waliły wszystkie naraz) a wtedy zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik spalania stukowego może być za mocno dokręcony. Nie wolno go dowalać na pałę, ma być 12Nm czyli dość lekko. Jak jest dowalony to może odwalać cyrki i opóźniać zapłon, bo takie jest jego zadanie.

 

 

 

wtedy wali czek...

Jaki błąd?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Na początku 94, czyli hall, potem na próbe przełaczyłem na lpg i wywaliło 21,56,57-ale tylko na gazie który nie jest ustawiony... najpierw uporządkuje na Pb. Teraz nie wywala czeka ale jak mówił obroty gubi i faluje. Czy może powodować to niepodłączony drogomierz ten z licznika? A stuk przykręciłem lekko małą grzechotką, dynamonetryczny mam ale nie wejdę nim żeby dokręcić jest za duży. Oddalę jeszcze cewkę od dekla czujnika bo teraz jest bardzo blisko halla i też może zakłócać odczyt... po podmianie cewki też jest lepiej a to już trzecia, najgorzej wygląda z zewnątrz a najlepiej działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Witam. Wtryski wymienione jest lepiej, wszystko ustawione a silnik dalej faluje. Podmieniem krokowca i dalej to samo. Mierze tps i jakieś dziwne wskazania. Na zamkniętej przepustnicy ma 3,4V i jak otwieram to maleje do 1,5v zupełna kicha, po podmiance to samo czyli tps musi być od c20xe i wtedy zamienione piny bo inaczej tego nie widze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności