Skocz do zawartości

Szarpanie przy ostrym przyśpieszaniu.


Gość marcino1983

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcino1983

Witam. Około 2 tygodni temu pojawił się w mojej astrze problem. Zauważyłem, że przy ostrym przyśpieszaniu (zwłaszcza na dwójce i trójce) pojawia się szarpanie, tak jakby paliwo nie dopływało. Lekkie szarpanie ale ledwo odczuwalne wystepuje równiez na 5 biegu prz okolo 2000 obrotów.

Myślalem że to sterownik pompy paliwa wiec wysłałem go do Redy. Zadzwonili że płyta głowna jest przegrzana i coś tam jeszcze no i kompleksowo go naprawili.

Niestety problem szarpania nadal występuje.... Auto zapala bez problemu, obroty nie falują. przebieg 360000 km.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to może być proszę o porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie w 1.7 dti (isuzu). Wymienilem sporo części, egr, zawor TCV, czujnik wału i nic. Pomagalo na kilka tygodni. W koncu pomysl ze moze to przeplywka. Pojezdzilem miesiąc na odpietej, samochod zdecydowanie sie poprawil. Kupilem nowa za 350 boscha i problem z glowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Około 2 tygodni temu pojawił się w mojej astrze problem. Zauważyłem, że przy ostrym przyśpieszaniu (zwłaszcza na dwójce i trójce) pojawia się szarpanie, tak jakby paliwo nie dopływało. Lekkie szarpanie ale ledwo odczuwalne wystepuje równiez na 5 biegu prz okolo 2000 obrotów.

Myślalem że to sterownik pompy paliwa wiec wysłałem go do Redy. Zadzwonili że płyta głowna jest przegrzana i coś tam jeszcze no i kompleksowo go naprawili.

Niestety problem szarpania nadal występuje.... Auto zapala bez problemu, obroty nie falują. przebieg 360000 km.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to może być proszę o porady.

Witam

Miałem identyczne objawy.Najpierw szarpanie występowało sporadycznie.Raz na jakiś czas.W pewnym momencie choroba tak postąpila,że przy każdym przyciśnięciu pedału gazu występowały przerwy w pracy silnika ,szarpanie.Wymontowałe sterownik pompy.Na pierwszy rzut oka płyta sterownika wygladała idealnie,ale po dokładnych ogledzinach pod lupą widać było ewidentne zimne luty na dużym kondensatorze orzaz przegrzane luty na cewce.Po usunięci zimnych lutów autko ożyło i chodzi idealnie.Myślę że to jest na 99% wina sterownika pompy.Wywala jakieś błędy? Podejrzewam spartaczoną naprawe sterownika

Edytowane przez mareks4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcino1983

Sterownik naprawiali mi w ElektroBip w Redzie,mają dobre opinie wiec mam nadzieje ze nic nie schrzanili....

Cris91, odłączales tylko wtyczkę z przeplywomierza? Czy nie wywalalo wtedy zadnych bledow? Czy odrazu po odlączeniu poprawila sie dynamika samochodu?

Edytowane przez marcino1983

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnoe jak piszesz, dynamika byla spowodowane tym ze komputer nie ma informacji o ilosci powietrza ktore wplywa i tym samym dozuje sobie paliwo jak chce. Odlaczylem tylko przeplywke z szybkozlaczki. Blad ktory pokazywalo to jedynie blad przeplywomierza. Nic wiecej. Aaa no i spalanie ciutke wzroslo. Niestety w niektorych autach jest tak ze po odpieciu przeplywki wlacza sie tryb awaryjny :/ jaki ty masz silnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcino1983

1.7 DTI. Dzis odlaczylem kostkę od przeplywomierza, caly czas swiecila sie kontrolka kluczyk ale nie zauwazylem zeby auto lepiej jezdzilo, nawet bylo chyba troche gorzej....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie i jeszcze raz nie. Trzeba liczyć mignięcia. Jedno mignięcie oznacza liczbę 1, dwa - 2 i tak dalej, 10 mignięć to liczba zero, najpierw pokazuje ci liczbę pojawienia się błędu, pozniej numer błędu w formacie x aaaa (gdzie x oznacza liczbę pojawienia błędu, natomiast a - kazdą kolejną cyfre błedu). Może pokazywać ci kilka błędów. Jak masz problem z rozszyfrowaniem błędu to daj filmik na forum, pomozemy. Skąd jestes?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcino1983

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

 

0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego

 

Co to moze oznaczac...? Jednak przepływomierz...? A ten czujnik, gdzie to jest?

Edytowane przez marcino1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności