Skocz do zawartości

1.9 cdti dawki wtrysków


Gość dariopi

Rekomendowane odpowiedzi

witam

proszę o przyjrzenie się dawkom korekcyjnym wtrysków w mojej Zafirce. Auto odpalone rano pracuje jak "traktor" , kostki na wtryskiwaczach są koloru żółtego. Czy oznacza to koniec któregoś z wtryskiwaczy?

 

 

post-20775-0-63929900-1442176864_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dane zebrane są na zimnym czy ciepłym silniku? .. najlepiej byłoby porównać je czy sie zmieniają .. czy inne sa na zimnym i inne na ciepłym .. ten czwarty to mi sie specjalnie nie podoba, poszukam wartości dla mojej Vectry, jakie miałem (niestety już sprzedałem) ale wartość 4... mg/suw chyba juz są takimi większymi ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

To że pracuje jak traktor nie musi oznaczać że wtrysk lub wtryski poleciały. Fakt dawki odbiegają dość znacznie od wartości zerowej. Pomiar trzeba zrobić na ciepłym i sprawdzić świece czy prawidłowo grzeją a później czy prawidłowo dogrzewają cylindry. U mnie było powyżej 2 a po ponownym zalogowaniu (nie wiem czemu ale były inne wtryski zalogowane) duża poprawa. Co do pracy jak traktor, to bardzo klekotało mi koło pasowe na wale. Zwłaszcza na zimnym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dopisac że pomiar był robiony na ciepłym silniku 85 stopni po przejechaniu jakiś 20 km. Wcześniejsze pomiary były zbliżone wartości. Na zimnym silniku po odpaleniu były w okolicach 5 wszystkie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie tu nic nie bedzie mial do rzeczy. Ten kto to kuma to wie ze sumaryczna wszystkich garów ma dawac okolo zera. Widac ze ten 4 jest mocno na plusie wiec ma braki w wydajnosci. A ze tloki pracuja 1342 to jego przeciwnymi tlokami sa 1 i 4 dlatego na tych dwoch garach jest kastrowana dawka paliwa. Czemu po co to chyba nie trzeba tlumaczyc. Zapewne zakonczy sie na wymianie wtrysku nr 4.ewentualnie regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie się śmiać, ale dystrykt gwarancyjny GM nie widział problemu przy korektach rzędu 40-70.

Chevrolet Captiva, silnik 184kM 2,2 LNQ.

Nie pomagały żadne tłumaczenia.

Moim prywatnym zdaniem nie ma tragedii, widywałem takie korekty i silniki jeździły długie tysiące na takich wtryskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności