Skocz do zawartości

Zgasiłem i nie odpala Meriva 1.3 CDTI POMOCY!


Gość gonzo 1983

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gonzo 1983

Witam, mam problem a mianowicie cały dzień jeździłem autem aż po zgaszeniu auto ponownie nie "odpalił".Normalnie kręci ale nie zapali.Po podłączeniu pod kompa nie ma żadnego błędu, na PLAK-u odpala.Wykluczam winę paliwa ponieważ wyjeździłem pół baku bez żadnych przygód.Bezpieczniki sprawdzone.Nie mam pojęcia co to może być.Proszę o pomoc.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawdź szczelność układu dolotowego .. ostatnio koledzy zadali mi pytanie, czy nie wiem co to może być .. samochód nie odpala .. ktoś przyjechał zgasił i koniec .. szukali bardzo długo, i znaleźli przez przypadek .. nawet zastanawiałem się dlaczego .. bo silnik 1.7 CDTI odpala w takich warunkach bez problemu .. a 1.3 CDTI już nie ... okazało się, że odłączyła sie ruda dolotowa powietrza pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym (niestety nie wiem w którym miejscu .. ktoś chyba Corsą, lub Astrą gdzieś zahaczył dołem i coś rozłączył .. i auto nie odpalało .. po zamontowaniu rury, wszystko zaczęło grać. Tak więc prześledź cała drogę układu dolotowego i sprawdź czy coś się nie rozłączyło. Daj znać czy trafiłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zlotyorzech

Do tego dolotu dodałbym sprawdzenie ciśnienia paliwa - na listwie i pompie, może czujnik nawalił a może pompa siada. Plak podnosi ciśnienie w komorze więc pomaga. Za dużo go nie uzywaj bo uszkodzisz przepływomierz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gonzo 1983

Witam, nie zdarzyło mi się żeby brakło paliwa.Fakt, rozrząd miałem wymieniany jakoś miesiąc temu ale żadnych tego typu objawów nie miałem.Najdziwniejsze jest to że paliwo dochodzi do wtrysków a nie odpali i żadnych błędów nie złapał.Moje pomysły powoli się kończą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zlotyorzech

Jeszcze można sprawdzić rozrusznik - być może ma za niskie obroty. Akumulator daje radę, ile ma lat? Diesle mają wyższe wymagania jak benzyniaki. Połaczenia kablowe aku - rozrusznik - alternator sprawdzone? Może przewód zaśniedział/obluzował się i nie podaje tyle prądu, co powinien.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gonzo 1983

Witam, Merivę sprowadziłem dwa miesiące temu do Polski więc tak naprawdę nie wiele mogę powiedzieć o niej pozatym że poprzedni właściciel regularnie ją serwisował.Co do aku to jest oryginalny GM i ma zielone oczko kontrolne więc jest ok.Najlepsze w tym wszystkim jest to że poprostu podjechałem do sklepu, zgasiłem i już ponownie nie odpaliłem.Rozrusznik kręci jak zwariowany.Od momentu kupienia auta zrobiłem 5 tys.km. i wszystko śmigało jak należy.Obecnie jestem za granicą a auto u mechaniora więc czekam na wieści co i jak.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności