Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Silnik 2.0, 160 KM. Prośba o opinię.

silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   VanDerWoestijn

VanDerWoestijn
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • LokalizacjaKraków/Amsterdam
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 CDTI
    194 KM
  • Nadwozie:Kombi

Napisano 02 październik 2015 - 11:37

Po 3 latach kolejny samochod, a obecny w rozliczeniu :)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8939 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 02 październik 2015 - 12:01

Płacz i płać.

to było retoryczne...

 

sęk w tym że większość kupujących w PL, jak również założyciel tematu, to osoby ktre szukają auto już mające min. te 3 lata na karku


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   VanDerWoestijn

VanDerWoestijn
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • LokalizacjaKraków/Amsterdam
  • Model:Opel Insignia
  • Silnik:2.0 CDTI
    194 KM
  • Nadwozie:Kombi

Napisano 02 październik 2015 - 13:52

Oczywiscie rozumiem doskonale. Dalem jedynie propozycje poniewaz nie spelnia moich oczekiwan Insignia. Moze trafi sie ktos zainteresowany... Pozdrawiam!
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   qkiz

qkiz
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Model:Opel Astra IV
  • Silnik:1.7 CDTI 125KM
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 02 styczeń 2016 - 11:52

Wolałbym wersję 130kM. A20DTH czyli 160kM lubi się zacierać na panewkach - na allegro regularnie wisi jakaś astra czy insignia z uwalonym silnikiem. Sam osobiście wymieniałem w ASO 2 takie silniki w czasie 1,5 miesiąca - oba podobny przebieg i ten sam rocznik.

http://otomoto.pl/of...k-ID6ybrp3.html

http://otomoto.pl/of...a-ID6yaCa9.html

http://otomoto.pl/of...s-ID6ybfVB.html

Uciekaj od tego silnika.

Witam wszystkich forumowiczów : SMILE :

Jestem na etapie kupna Astry IV. Nie mam określonego typu silnika, ale znalazłem fajną z tym dwulitrowym silnikiem z małym przebiegiem. Słyszałem że w Isi były problemy z tym silnikiem w początkowych rocznikach. Zacząłem szukać informacji których nie jest wiele i trafiłem tutaj. Czy naprawdę dać sobie z nim spokój? Jest to ta sama wersja co w Insigni? Nie poprawiony? Czy lepszy 165KM? Możesz napisać w jakich rocznikach i przy jakich przebiegach zacierały się te silniki?

I czy silnik 1.4 turbo z fabryczną instalacją LPG z przebiegiem 200k może być już mocno zużyty? Wiem że zależy jak ktoś dbał o samochód, ale jaka może być żywotność tego silnika? Ten silnik podobno ma wzmocnione gniazda zaworów specjalnie do LPG.

Bardzo proszę o pomoc.


Użytkownik qkiz edytował ten post 02 styczeń 2016 - 11:53

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8939 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 02 styczeń 2016 - 15:50

po co cytujesz jak nie odnosisz się do cytatu?

w czym problem profilaktycznie wymienić uszczelkę w smoku?
130 165KM to praktycznie ten sam silnik, różnica to w mocy, nie wiem czy skrzynia tez może być inna

silniki 1.4T są od 5 lat na rynku więc mało jest z takim przebiegiem, a jeszcze mniej z LPG. Silnik 1.4 jest ogólnie udany, turbo może sie psuć jak źle traktowane
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 ONLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 5374 postów
  • LokalizacjaRuda Śląska
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 02 styczeń 2016 - 16:05

Jest to ta sama wersja co w Insigni?

Ta sama.

 

Możesz napisać w jakich rocznikach i przy jakich przebiegach zacierały się te silniki?

2011-2012 przebiegi okolice 160-170kkm.

 

czy silnik 1.4 turbo z fabryczną instalacją LPG z przebiegiem 200k może być już mocno zużyty?
 

Jeśli dbany i normalnie traktowany to pożyje drugie tyle.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   oceanit

oceanit
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 26 luty 2017 - 10:45

Witam.

Mam prośbę początkującego. Kupuję właśnie Insignię z silnikiem diesla 2.0 o mocy 160 KM. Auto z roku 2009-2010, przebieg do 150 000. Chciałem poszukać jakiś fachowych opinii o tym silniku. O jego awaryjności itp. Szukałem w necie ale nic sensownego nie znalazłem, może niedobrze szukam. Mógłby mi ktoś pomóc, poradzić? To dobre silniki? Może ew. szukać jakiejś innej wersji? Z góry dzięki za jakąś pomoc!

Widze ze dawno post napisany.postaram sie opisac moja Insygnie z silnikiem 2.0tdi.160km.auto zakupione w Angli z przebiegiem 160 000km posiadala full serwis salonu opla(_wauxhall) po przejechaniu kolejnych 10.000 padla turbina,kolejna wymiana turba po 30.000km..zadnych innych usterek do chwili przejechania 160 000mil czyli okolo 250 000 km.Silnik padl -zatarty na panewkach, pomimo tego ze naprawde dbalem o terminy wymiany olejow ,filtrow przed czasem,podstawowe sprawdzenia serwisowe ,niestety z mojej obserwacji wynika ze te auta nie wytrzymuja duzych przebiegow powyzej 250 000km.Uwazam rowniez ze ten silnik byl mocno przereklamowany 2009 rok produkcjii.Dopiero teraz po kilku latach urzytkowana niezadowolona grupa urzytkownikow powieksza sie .Mozna rowniez sprawdzic na popularnym Autotrader.co.uk.insygni chyba jest najwiecej do sprzedazy-powod auto awaryjne dajace niezle po kieszeni,.Pomimo dobrego komfortujazdy,super niskiego spalania ok5,5l /100km okazuje sie ze mozemy stracic drogi samochod w kazdej chwili.jak zauwazylem wpis jednego z urzytkownkow ...insygnia lubi zacierac sie na panewkach....Ta wada jest nagminna....sprzedaje wiec te 7letnie auto na czesci...bo koszt naprawy jest kosmicznie nieoplacalny ...nawet w przypadu angielskich zarobkow.

Nie polecam tego samochodu absolutnie z przebiegiem wyzszym jak 100.000....ten silnik jest awaryjny.napewno bedzie wiecej takich wpisow

pozdrawiam


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 ONLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 5374 postów
  • LokalizacjaRuda Śląska
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 26 luty 2017 - 11:16

Pisano obszernie, co jest przyczyną problemów. Wystarczy poczytać. Kupując auto z tym silnikiem wystarczy zwrócić uwagę na 2 rzeczy, które powiedzą wszystko o silniku i jeśli okaże się, że jeszcze to nie etap rozsypki, można temu zapobiec poprzez wymianę jednej części za 60zł.

Nic odkrywczego nie wniosłeś, ale miło, że zostaje ślad po kolejnej osobie z tym samym problemem.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   ponte

ponte
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:szukam
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 lipiec 2017 - 17:54

Witam. Na jakie dwie rzeczy zwrócić uwage przy zakupie ? Wiem, co jest błędem zacierania się silnika, wiem że trzeba wymienić te uszczelkę na smoku. Tylko jak przy zakupie stwierdzić ze silnik jest na tyle sprawny, że nie jest za późno? pozdrawiam


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 ONLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 5374 postów
  • LokalizacjaRuda Śląska
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 22 lipiec 2017 - 19:53

Bez demontażu miski olejowej i ocenie stanu panewek nic nie da się na 100% powiedzieć.



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik