Skocz do zawartości

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Opel Calibra 2.0L lpg 8v

2.0 85kW 8V C20NE Niska temp. silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1565 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 17:28

Arek,popatrz jak w VA były zegary wyskalowane.Do 92r było inaczej i wzwyż było inaczej,a to te same budziki.

 

Dlatego o rocznik pytam.


Użytkownik BENY72 edytował ten post 29 październik 2015 - 17:29

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4603 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 17:36

Tak, ale skala nie ma nic wspólnego z temperaturą. Te same czujniki. Poza tym przekładałem nieraz budziki z przedlifta na polift i nie było jakiejkolwiek różnicy. Termostaty też niezależne od rocznika, więc temu myślę, że rocznik nieistotny.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1565 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 17:52

Miałem VA 90r i 95r.W pierwszej wentylator załapywał przed 90 stopni,a w drugiej prawie pod 100stopni.W czasie jazdy temp.w pierwszej nie poszła więcej jak 82-83stopnie a w nowszej stała na 95 i ani nie drgnęła.Sprawdź w EPC jak masz zegary i jak rocznikowo się to kształtuje.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4603 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 18:24

przekładałem nieraz budziki z przedlifta na polift i nie było jakiejkolwiek różnicy.

Tyle mogę powiedzieć. Z pewnością numery katalogowe są inne. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1565 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 18:52

Obstaję przy swoim.Dla przykładu popatrz na to i jak wyglądają tarczki i temperatury na nich:

http://img07.allegro...8/39/5064883985

http://img07.allegro...0/26/5740102668


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   ArKos

ArKos

    Upierdlivus Vulgaris

  • Administrator
  • 4603 postów
  • Model:Opel Mokka
  • Inna marka:Astra GTC
  • Silnik:1,4T
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 19:52

Beny, ja nie neguję tego, co piszesz. Napisałem tylko, że kilka razy budziki zmieniałem (Astra f, Calibra) i nie było żadnych różnic we wskazaniach. To tyle.

Wiem, są inne, inaczej wyskalowane. Zapewne chodzi Ci o to, że jeden ma nad "100" jeszcze kreskę, a drugi nie ma. Zapewne też domniemasz, że wskazówka leżąc w tym samym miejscu inaczej pokaże na jednym a inaczej na drugim.

Otóż u mnie zawsze pokazywały tak samo. Włożyłem licznik z Calibry (do 240km/h) do Astry F (miała do 220km/h). Nie było najmniejszego przekłamywania prędkości, temperatury - czegokolwiek. Wsadziłem też poliftowe zegary do swojej Calibry z 1992 r. Również nic się nie zmieniło. Poliftowe miały te bajeranckie białe tarcze z pomarańczowymi wskazówkami. Też wyświetlało tak samo. Tylko tyle chcę powiedzieć.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 9197 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 29 październik 2015 - 19:59

Może ja coś dorzucę.

Beny a sprawdzałeś termostaty, mogły być inaczej wyskalowane - tzn - mogły się przy innych temperaturach otwierać. Autko już nie pierwszej młodości więc nie wiadomo czy nie ma jakichś modyfikacji zrobionych.

Ja zawsze zaczynam od sprawdzenia termostatu, chyba najprostsza robota.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   Nawi

Nawi
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Silnik:2.0L 8V 115km LPG
  • Nadwozie:Coupe
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 20:51

termostat wymieniłem problem pozostał 1992r jak samochód stoi nagrzeje sie do 90 st wtedy włacza sie wentylator w czasie jazdy temp siega 1 kreski 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 9197 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 29 październik 2015 - 22:40

A skąd masz pewność że termostat założyłeś sprawny, ja przy zakupie swojego dopiero czwarty wybrałem - był szczelny i pracował w miarę przy prawidłowych temperaturach.

Sprawdzałeś jego działanie i szczelność przed montażem?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19682 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 październik 2015 - 22:43

zegary albo czujnik przeklamuje
wentyl odpala przy mniej wiecej 100 a nie 90

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 2.0 85kW 8V C20NE, Niska temp. silnika