malyaviator Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Wiadomo, że temperatura spada jak puścisz ciepłe powietrze bo zabiera ciepło z obiegu, puść sobie zimne a temperatura powinna trzymać. To jest logiczne ale normalna temperatura powinna być około 90st tak, bez znaczenia czy grzejesz czy chłodzisz w środku, od tego w układzie jest termostat. Z tym że teraz temp na dworze jest około 7-9 stopni, aż się boje co będzie przy -10 -15... silnik podczas pracy będzie robił kostki lodu. Słyszałem że Ople miały problemy z dogrzaniem silnika ale nie myślałem że az takie. Poprzednie auto jakie miałem do nissan almera (diesel) i przez 7 lat nie nie wiedziałem że ze strony ukł chłodzenia mogą być jakieś problemy...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 To jest logiczne ale normalna temperatura powinna być około 90st tak, bez znaczenia czy grzejesz czy chłodzisz w środku, od tego w układzie jest termostat. Z tym że teraz temp na dworze jest około 7-9 stopni, aż się boje co będzie przy -10 -15... silnik podczas pracy będzie robił kostki lodu. Słyszałem że Ople miały problemy z dogrzaniem silnika ale nie myślałem że az takie. Poprzednie auto jakie miałem do nissan almera (diesel) i przez 7 lat nie nie wiedziałem że ze strony ukł chłodzenia mogą być jakieś problemy... Dlatego napisałem wcześniej że jedyny sposób na sprawdzenie jest podpięcie pod komputer diagnostyczny. Czy masz to autko od początku że masz pewność że nikt wcześniej nie robił jakichś modyfikacji. Ople z dieslami mają problem z dogrzewaniem, Pb jest lepiej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 ja grzeję i jakoś temperatura stoi.. raz miałem przypadek że temperatura spadała - ale to było auto na rynek hiszpański użytkowane w polsce czy termostat gates'a jest oryginalny? bo czasem z nieoryginalnymi termostatami tak jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyaviator Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) ja grzeję i jakoś temperatura stoi.. raz miałem przypadek że temperatura spadała - ale to było auto na rynek hiszpański użytkowane w polsce czy termostat gates'a jest oryginalny? bo czasem z nieoryginalnymi termostatami tak jest. Gates to zamiennik. Oryginał ma tylko logo GM Edytowane 31 Października 2015 przez malyaviator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesterbial Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Ja stawiam na czujnik robie takie w pracy i wiem że potrafia wariowac najlepiej to podmienić dla sprawdzenia albo sprawdzić miernikiem jaki jest opor. Kolor może robić różnice ale nie musi jeśli producent ten sam a kolory inne to czujnik też inny Edytowane 31 Października 2015 przez czesterbial   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Gates to zamiennik. Oryginał ma tylko logo GM Tai ale pytanie było czy Gates dostarcza tą część na pierwszy montaż...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Wahler dostarcza na pierwszy montaz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 i tu może być problem... nie wiem jak z jakością gates'a...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesterbial Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ja zawsze kupowałem wahlera i nigdy żadnego problemu nie było . a jak szybko Ci się nagrzewa do tej temperatury może problem tkwi w wskazniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 U mnie też się długo nagrzewa.Wymieniałem termostat na Wahlera i jest trochę lepiej.Ale wskaźnik też przekłamuje o kilka stopni w porównaniu ze wskazaniami na Op-comie.Temp. 80 st.C przy ok.0 st.C na zewnątrz osiąga po ok.5-6 km jazdy.Musisz się do tego przyzwyczaić.Za to w lecie w korkach jest nie do przegrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.