malyaviator Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Na oryginale temperatura dochodziła do 80 w 3-4 km teraz na Gates jest porażka. Dziś zrobiłem trasę 100 km i temperatura nie doszła nawet do 80 a wskazania pojawiły się po około 15 km. Chyba założę nalot ten oryginalny i będę jeździł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesterbial Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Teperatura jak dziś i z rana po ok 4 km jest nagrzany a ciepłym dmucha po ok 1 km ja proponuję sprawdzić czujnik w necie pewnie da się znaleźć jaki opor ma być prZy jakiej temp a jak coś służę pomiarem na swoim jutro po 16   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 No to wróć do starego jeżeli jest lepszy a tego reklamuj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyaviator Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Problem rozwiązany. Sedno sprawy to blaszka którą zakończony jest termostat. W tym ktory miałem (Gates) była za duża i termostat sie nie zamykal do końca ( postaram się zrobić foto ). Starego wyczyściłem założyłem i temp trzyma aż miło. A nawiązują do tematu; Podczas odpowietrzania układu silnik pykał na wolnych obrotach i zauważyłam lekko nierówną pracę i miganie żarówke co jakiś czas, czyżby jakiś problem z ładowaniem? Napięcie utrzymuje się na poziomie 14 - 14,4V. Miał ktoś taki problem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Miganie czego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyaviator Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Co jakiś czas przygasają żarówki (postój, ośw zegarów, lampki ośw wewnętrznego) i jakby w tym momencie silnik lekko się dławił.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ja zapytam, Najpierw przygasają żarówki, czy silnik się dławi? Bo jeżeli silnik zaczyna się dławić pierwszy, to przygaszanie żarówek będzie tego konsekwencją.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyaviator Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Obie rzeczy wystepuja jednocześnie poprostu praca na wolnych obrotach jest trochę nie równa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jeżeli tak jest jak piszesz, to szukaj słabego połączenia mas (-) i klem aku, lub szukaj jakiegoś zwarcia w instalacji elektrycznej. Inna możliwość - dokładne sprawdzenie altka - u dobrego elektromechanika. A jeszcze jedno - możliwe że obroty spadają poniżej wzbudzenia altka - jak zachowuje się kontrolka od ładowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.