Skocz do zawartości

Adaptacja przepustnicy po co?


Gość Corsunia

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

zadne adaptacje nie sa potrzebne. W fordzie tez bylo mowione ze tylko dany element ma pójść w skrajne polozenia i juz wszystko jest okej. Tak jest z EGRami przepustnicami ii innymi bajerami.

 

Zapytam z ciekawości .

W tym przypadku czy ogólnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość lukasqqq

Próbowałeś zmienić wersję softu w Opcomie na niższą?

 

Właśnie próbowałem i po próbie flash interface "zdechł" teraz w ogóle nie odczytuje wersji...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość lukasqqq

Wszystko już działa .... na sofcie 1,64 też nie ma żadnej opcji adaptacji przepustnicy... Wygląda na to że ten model tego nie ma...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to do niczego potrzebne. Wystarczy z eodpalisz auto i smigniesz bo zamkniecia obrotka. ECm rozpozna maksymalne polozenia i minimalne przpeustnicy. Co ta adaptacja mialaby robic?? Co sie niby ma tam dziac podczas tego procesu. ECM widzi skrajen polozenia potencjometru oraz wlasciwie ustala obroty jalowe to co kumu jeszcze potrzebne. Jakies tajmne rzeczy wymyslaja ludzie. To nie NASA.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak bardzo tajemne bo może w Oplu nie jest to bardzo potrzebne ale np. Felicja miała nawet specjalny program do adaptacji ustawień przepustnicy Motordiag.

Napisany podobno przez Czechów między innymi by poprawić co Vag nie umie.

Newet Vagi nie radziły sobie po czyszczeniu przepustnicy i potrafiła falować nawet z kilkaset km.

Nie pomagało żadne zamykanie obrotka.

Były dwa wyjścia: albo Motordiag albo odpalenie do włączenia wentylatora.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne i serwisy nie dawaly rady i auta z fabryki tez mialy z tym problemy. Spoko sa na to sposoby mozesz mi wierzyc. To co oferuje vag com czy vcds to sprzet amatroski no moze vcds to tak juz prawie pol profesjonalny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak na razie te niby czarowania typu odpalanie bez gazu jeszcze mnie nie zawiodły.

Ale ja zawodowcem nie jestem.

To co przyjeżdżało do mnie po serwisach to po Motordiagu lub czarowniu było pozbawione tych problemów

Ty się posiłkujesz lepszym sprzętem i on może poradzi ale my malutcy musimy sobie radzić taniej :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmuszam cię do uwierzenia.

Ja tak zawsze robiłem i przepustnica nie wariowała.

Koledzy przyjeżdżali do mnie po serwisie w ASO VW i potem po każdym czyszczeniu robili takie czrowanie i zawsze im pomagało.

W serwisach mieli po kilka razy pod rząd robioną adaptację zgodnie z ich procedurami i obroty falowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności