adam1954 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 zadne adaptacje nie sa potrzebne. W fordzie tez bylo mowione ze tylko dany element ma pójść w skrajne polozenia i juz wszystko jest okej. Tak jest z EGRami przepustnicami ii innymi bajerami. Zapytam z ciekawości . W tym przypadku czy ogólnie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasqqq Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Próbowałeś zmienić wersję softu w Opcomie na niższą? Właśnie próbowałem i po próbie flash interface "zdechł" teraz w ogóle nie odczytuje wersji...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Pewnie się wysypał. Popróbuj go na nowo flash-ować A jak nie pomoże to pisz do drahe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasqqq Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Wszystko już działa .... na sofcie 1,64 też nie ma żadnej opcji adaptacji przepustnicy... Wygląda na to że ten model tego nie ma...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 nie jest to do niczego potrzebne. Wystarczy z eodpalisz auto i smigniesz bo zamkniecia obrotka. ECm rozpozna maksymalne polozenia i minimalne przpeustnicy. Co ta adaptacja mialaby robic?? Co sie niby ma tam dziac podczas tego procesu. ECM widzi skrajen polozenia potencjometru oraz wlasciwie ustala obroty jalowe to co kumu jeszcze potrzebne. Jakies tajmne rzeczy wymyslaja ludzie. To nie NASA.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Nie tak bardzo tajemne bo może w Oplu nie jest to bardzo potrzebne ale np. Felicja miała nawet specjalny program do adaptacji ustawień przepustnicy Motordiag. Napisany podobno przez Czechów między innymi by poprawić co Vag nie umie. Newet Vagi nie radziły sobie po czyszczeniu przepustnicy i potrafiła falować nawet z kilkaset km. Nie pomagało żadne zamykanie obrotka. Były dwa wyjścia: albo Motordiag albo odpalenie do włączenia wentylatora. Edytowane 19 Maja 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 jasne i serwisy nie dawaly rady i auta z fabryki tez mialy z tym problemy. Spoko sa na to sposoby mozesz mi wierzyc. To co oferuje vag com czy vcds to sprzet amatroski no moze vcds to tak juz prawie pol profesjonalny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Nie no jak na razie te niby czarowania typu odpalanie bez gazu jeszcze mnie nie zawiodły. Ale ja zawodowcem nie jestem. To co przyjeżdżało do mnie po serwisach to po Motordiagu lub czarowniu było pozbawione tych problemów Ty się posiłkujesz lepszym sprzętem i on może poradzi ale my malutcy musimy sobie radzić taniej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 pokaz mi te procedury w TISie to uwierze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Nie zmuszam cię do uwierzenia. Ja tak zawsze robiłem i przepustnica nie wariowała. Koledzy przyjeżdżali do mnie po serwisie w ASO VW i potem po każdym czyszczeniu robili takie czrowanie i zawsze im pomagało. W serwisach mieli po kilka razy pod rząd robioną adaptację zgodnie z ich procedurami i obroty falowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.