Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Problem po wymianie rozrządu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE   morfeus

morfeus
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Alfa Romeo 159 1.8 MPI
  • Silnik:1.8L 140KM
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 listopad 2015 - 21:15

Witam serdecznie, mam mały problem z moim samochodem po wymianie rozrządu, niestety żaden z alfaklubowiczów nie wiedział o co chodzi a więc zwracam się o pomoc do was.
Mój samochód to Alfa Romeo 159 1.8 MPI 2007r 140KM, posiada ona silnik Opla 1.8L z zmienną fazą rozrządu.
 
Oddałem samochód do mechanika z powodu stuków w silniku na biegu jałowym od str rozrządu (stuki nikły przy dodaniu gazu)
i tak zwanego 3 sekundowego chrobotania przy starcie, na zimnym silniku.
 
Mechanik zmienił cały rozrząd Contitech z dwoma napinaczami, 2x rolki wałka rozrządu, olej Motul 8100 XCess 5W-40 (ACEA A3 / B4) do tego filter oleju K&N, przed wymianą była zrobiona płukanka silnika STP engine flusch.
 
Ogólnie wszystko gra, silnik pracuje normalnie, nie ma już 3 sekundowego chrobotania przy starcie, ani stuków w silniku, nie ma żadnych spadków mocy, silnik przy jeżdzie chodzi dobrze równo i cicho.
 

 

Jest jeden problem, na biegu jałowym, bez gazu (np. jak stane na swiatłach i czekam) silnik po 5 sekundach wpada w nieregularne małe wibracjie, (występujące na zimnym i ciepłym silniku) tak jak by go coś dławiło, pojechałem z reklamacją mechanik po sprawdzeniu wszystkiego stwierdził że nie ma pojęcia co się stało, stwierdził tylko tyle że to może być wina oleju, bo to nie oplowski, czy ktoś z was miał podobny problem?

 

 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK




Podobne tematy: Collapse